Gijs wil zijn fruithapje niet eten hij spuugt het direct weer uit. Ik hoor van iedereen dat ze het na een paar lepels wel lekker gaan vinden. Nou ik krijg allen maar vieze gezichten en hij spuugt direct weer. iemand nog tips?
Ander soort fruit proberen? Of niet teveel soortjes door elkaar heen. Testen wat ie wel lekker vind dus.. En de aanhouder wint!
Ben je er pas net mee begonnen misschien? Want vaak moeten ze ook echt even wennen hoe ze van een lepeltje moeten eten en komt alles er in eerste instantie linea recta weer uit
Oh ok omdat iedereen hier aangeeft daar geen problemen mee gehad te hebben. Dacht ik dat het weet typisch iets voor ons is
misschien is hij er nog niet aan toe zou het niet opdringen , dan nog maar even wachten voor de darmpjes ook beter
ik zou er ook gewoon nog even mee wachten, hij geeft zelf duidelijk aan dat ie er nog niet mee bezig is
Maar volgens mij eet geeneen kindje toch meteen goed van een lepeltje...? Of ze nou 4 of 6 maanden zijn, ze moeten er toch aan wennen niet dan? Ik kan er niet over oordelen hoor, ik ben er tenslotte niet bij, en als het na een paar keertjes proberen nog steeds niet lukt zou ik stoppen ja. Maar niet na 1 of 2 keer
Nee, idd, maar vieze gezichten en terug uitspugen ligt niet aan het lepeltje maar aan het fruit en daarom zou ik het later nog eens proberen Hij is er nog niet aan toe mss..
ps fruithapje op 4 mnd is nog niet noodzakelijk alle voedingsstoffen die hij nodig heeft tot 6 mnd zitten in zijn FV of BV
Je hebt ook groentepotjes vanaf 4 mnd, dit vind Steven ook lekkerder als fruit, vers fruithapje vind hij lekkerder als z'n potje.
Ik heb op advies van het CB een andere fruitsoort geprobeerd en meneer eet het ineens. Hij was er al wel aan toe want hij nam geen genoegen meer met zijn flesvoeding. Maar bedankt voor alle adviesen. Hij vindt het nu heerlijk.