Mijn zoontje kan zich heerlijk in zijn bed vermaken. Kletsen, gillen, soms draaien, omhoog of laag 'kruipen'. Maar ik kwam er pas achter dat als hij wakker wordt, hij eerst een hele poos rustig blijft liggen op zijn buikje met de oogjes open (buikslaper). Pas na een hele poos (precies weet ik het niet) gaat hij pas geluidjes maken. En dan heb ik het over minuten lang, misschien wel 15 a 20! Zou hij gewoon moeten bijkomen? Als ik hem er wel uit haal is het goed, maar laten liggen is ook helemaal goed.. Hebben jullie kindjes dat ook?
ja ons mannetje doet dat ook sosm ga ik stiekem bij hem kijken hoe lekker hij slaapt en dan ligt hij wakker om zich heen te kijken terwijl ik hem nog niet had gehoord. Vanmorgen bij oma ook, oma ging maar ff kijken maar hij lag al lekker wakker te kijken. Ook heel vaak kletsen en lekker woelen(vind ik trouwens heerlijk s'ochtends gewekt worden door een kletsend ventje)
hier ook! Soms "roept" hij even maar dan val ik in slaap en ligt hij een half uur later nog vrolijk te kletsen en spelen. En idd soms ga ik kijken of hij slaapt en dan ligt hij lekker te spelen en te kijken. En (ook buikslaper) soms ligt hij dan op zijn rug, helemaal blij dat hij omgedraaid is haha
onze dochter doet dit inderdaad ook, ik laat haar dan ook rustig liggen totdat ze begint te brabbelen of gillen..
Oke, wel herkenbaar dus. Ik vond het al een klein beetje gek. Maar helemaal nier erg hoor! Maar voorheen lieten we hem kletsend vaak wel 10 tot 20 min liggen. Maar als hij daarvoor ook al heel lang stil ligt... Dat vind ik niet nodig. Dus ik ga nu vaker kijken en als ik hem hoor gaat hij er bijna direct uit.
Hier de ene keer wel en dan weer niet,vooral als ie wat later wakker word wil ie gelijk eten/drinken!
herkenbaar! en mijn dochter heeft het ook nodig, kan echt even uit haar hum zijn als ik haar meteen als ze wakker is geworden uit haar bedje heb gehaald... is toch ook een beetje alle indrukken verwerken?! Ik geniet er maar van (zeker nu ik net een week heb gehad dat ze minimaal een uur eerder wakker werd GILLEND!!!)
Yara vermaakt zich ook prima in haar bedje als ze wakker is geworden. Soms gezellig kletsend maar ook vaak heel stil, ze heeft haar speentje dan nog en zit lekker te spelen met haar knuffels. Ik kan dit bekijken door middel van babyfoon met camera, erg leuk om te zien
Ja herkenbaar. Hij kan zich heerlijk vermaken in zijn bedje. Zit hij te spelen met zijn lievelings knuffel. Soms gaat hij meteen weer liggen als ik dan binnen kom en wil hij nog niet uit zijn bedje gepakt worden. Pas als hij er klaar voor is steekt hij zijn armpjes in de lucht als teken dat ik hem mag pakken. Erg grappig! Vind het ergens ook wel lekker dat hij zich wel vermaakt in zijn bedje. Kan mama tenminste op haar gemakje douchen en aankleden
Ik haal Lisa pas uit bed als ze het zat is. Meestal is dat binnen 1 minuut na het wakker worden , maar soms hoor ik haar maar af en toe en gaat ze blijkbaar nog even lekker liggen ofzo, want dan is ze weer stil. Eva liet ik vaak zo'n half uur/3 kwartier spelen, lekker toch als ze zich alleen zo goed kunnen vermaken? Ik vond het echt geweldig om te horen!
Hihi! Ja wie weet!. Het ziet er ook zo lief uit. Op zijn buikje, vaak het duimpje in de mond, oogjes open en kijken/staren..
ik heb n nichtje die met 34 weken geboren is zij is heel lang baby geweest en deed dit ook , als ze bij mij was op de dagen dat ik oppaste moest ik vaak gaan kijken of ze nou wakker was of lag te slapen , ze lag dan gewoon lekker rustig om zich heen te kijken , mijn kinderen begonnen gelijk te gillen krijsen en schreeuwen dus lijkt mij heeerlijk als ze zo relaxed wakker worden Ik heb zelf ook tijd nodig om de moed te krijgen ook maar 1 vinger te bewegen
Heerlijk is dat ja en dan krijg je vaak zodra ze je in de gaten hebben meteen een prachtige glimlach vanachter dat duimpje. Heerlijke momenten zijn dat. Soms als ik hem wakker moet maken omdat we weg moeten ofzo dan wil die de eerste tijd ook altijd alleen bij mama zitten met zijn duimpje in de mond, dus ik denk dat het ook wel een soort van op het gemakje wakker worden dat ze dat gewoon nodig hebben.
Oja, zo leuk! Ik kan Simon meestal wel er zo uit halen (ook al moet ik hem wakker maken). Gelijk vrolijk en actief. Maar gelukkig komt dat niet vaak voor (wakker maken).
Mijn dochtertje doet het ook En als ik haar er te vroeg uit haal, dan laat ze goed merken dat ze eigenlijk nog even wilde blijven liggen. Nu laat ik haar dus lekker in bed, als ze er uit wil dan geeft ze dat zelf wel aan. Heb ik nog even tijd voor mezelf, mij hoor je niet klagen!