Hoi dames, Ik ben momenteel zwanger van ons tweede kindje en erg benieuwd of ik dit keer ook weer boven de 40 weken ga uitkomen...(ikzelf denk van wel ). Van mijn zoontje bevallen met exact 41 weken (wel ingeleid) en ik zou nu graag willen wachten tot de bevalling uit zichzelf begint. Wie is hier bij het eerste kindje "overtijd" geweest en hoe zat dat met de volgende zwangerschap(pen)? Ben erg benieuwd!
hier juist te vroeg, maar de vk vertelde mij dat het bij gem. zwangerschappen niets zegt (tussen de 39 en 41 weken, das nl heel normaal. Maar bij echt veel eerder of echt veel later heb je een grotere kans op herhaling. Dus bij 38 weken of vroeger of ingeleid moeten worden bij dik 42 weken.
Hier 41+1 voor nr1 en nr 2 kwam lekker bij 39+3 "al".. Had er ook echt niet op gerekend omdat mijn moeder 2 kids ruim over tijd had (17 dagen!) en mijn zusje ook (+10 en +9)..
volgens mij zegt t niets. maar vaak is het wel zo dat je dan met de 2e ook over tijd gaat. ik ben van de 1e bevallen met 40+2 van de 2e met 40+4 en van de 3e met 41+4!!
De eerste kwam met exact 38 weken. Deze keer weet ik het nog niet.. nu 37 weken Word bij 39 ingeleid als ze er niet spontaan is
de eerste 41+5 bij de tweede kreeg ik bij 29 weken weeen na een weekje ziekenhuis en remmers en de rest van de zwangerschap rust kwam ze pas bij 40+4 groetjes
Ik lees mee! Bij de eerste ingeleid en bevallen op 41+5 en ben nu dus ook erg benieuwd of dit kleine meisje wel spontaan wil komen!
hier bij nr1 ingeleid op 42+4 en nu weer overtijd. ik hoop dat de baby niet tot 42 weken blijft zitten.