Eet (smak)geluiden irritaties :S

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door 1982Justme, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    :):):) ik ben 25 en bij sommige dingen moet ik ook eerst de randjes of onderkant opeten. Advocaatspritsen bijvoorbeeld, eerst de koek en dan het geel :):):)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ha ha...ik ook...ik eet vaak juist eerst randjes en dan naar het midden toe.

Irriteren aan iemands geluid met eten is heel normaal( ooit eens gelezen ergens) en ik heb dat ook. Ik probeer me bij de kinderen in te houden..maar corrigeer soms wel. Als ze met de mond open eten en smakken zeg ik dat dit niet netjes is...maar niet steeds.

Maar dat je dit hebt TS is volgens mij helemaal niet raar...tenminste vind ik niet.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ik eet bijv. melk liga ook eerst de randen en dan dat midden:), of bij Kitkat eet ik altijd eerst de chocolade eraf hahaha.
    Maar smak geluiden kan ik ook niet tegen hoor. Daar zeggen wij hier gelijk wat van. Ik vind het vreselijk onsmakelijk en gewoon niet netjes.
    Maar ik ben sowieso nogal gevoelig wat betreft geluiden die uit iemands mond komen hahaha. Ik hou van stilte en mensen die bijv zwaar ademen vind ik ook rete irritant.:):):):)
    Hier komen dan ook niet vaak kinderen eten, de meeste hebben écht geen manieren en ik vind dat echt vreselijk.
    Als er wel kinderen komen eten op bijv woensdag, dan eet ik zelf pas nadat zij gegeten hebben.

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Leren met je mond dicht te eten is normaal, ook zou ik willen dat mijn kind boven een bord eet.

Iets zeggen van de geluiden of manier van eten niet, dat is echt jouw probleem, niet hef hare.

Ik herken het ook wel, maar dan van alle anderen behalve mijn kinderen, gek he. Die kunnen smakken of iets en dan irriteert het niet.

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heb t ook :(

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja! Herkenbaar, ik heb het ook als we 's avonds tv zitten te kijken ofzo en dat door de neus ademen van iemand, bah! Ook daar krijg ik bijna moordneigingen van.

Of tandenknarsen, snurken, of steeds met je voet tegen iets aan tikken, smakken enz.... Vreselijk allemaal! :(

Mijn dochter heeft een vriendinnetje van ruim 6 en die kauwt echt gigantisch met haar mond open, volgens mij heeft nog nooit iemand er wat van gezegd. En die komt over 2 weken op haar feestje en ik zie er nu al tegenop... :)

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @puzzelstukje daar kun je toch iets van zeggen? Ik doe dat gewoon hoor..

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja zeker wel, maar ze kan het echt niet! Ze is hier nooit op aangestuurd en eet zo vreselijk met haar mond open dat ze het niet eens kan met dr mond dicht. Echt erg!

9. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hm...fysiek zal ze het echt wel kunnen, ze heeft het alleen nooit hoeven doen blijkbaar. Ik zou het toch duidelijk zeggen. Als zij haar mond kan sluiten, kan ze ook met gesloten mond eten. Wat vervelend voor je dat je er zoveel last van hebt. Moet eerlijk zeggen dat 1 vriendje van mijn zoon ook zo ontzettend goor eet... dat ik bijna agressief word... AAAGGHHHH

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi gewoon elke keer zeggen. Ik vind het zo onsmakelijk🙈.
    Wel erg dat ouders huer dus niks van zeggen.

Deel Deze Pagina