'Er loopt één of andere gek rond in Veendam'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    echt gekke werk! :x:x

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Het begint nu wel heel erg op t'Zandt te lijken!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Vreselijk.. mijn man was bij de herdenkingsdienst van zaterdag, hij is ook brandweerman.. gaan zelfs al geruchten dat de pyromaan een brandweerman zou zijn.. eerst zien, dan geloven..

5. @ Queen, dat zou erg zijn als dat echt zo zou zijn.. Moet gelijk denken aan die film met Kurt Russel. Backdraft heet ie geloof ik. Was ook een van de brandweerlieden een pyromaan..

6. chris amber

4 feb 2010
    64
    0
    0
    horeca
    Groningen
    ja idd ik woon zelf in veendam
    het moet dezelfde persoon personen zijn geweest dat kan niet anders nog even dan is er geen centrum meer van over

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad: t' Zandt, Bedum, Veendam...gaat lekker!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zoals wij hier zeggen:p
    een echte brandweerman is een pyromaan
    (manlief is zelf ook brandweer man ) en hij vind het best leuk om een vreugde vuurtje te maken !

nu even serieus
    echt niet normaal dat je dit doet !!
    hier is in krimpen er ook een tijdje een pyromaan actief geweest
    en die zat dus bij de jeugdbrandweer

9. LAs net op teletekst dat er vannacht weer een brand is geweest in Veendam!!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
  11. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook gewoon te achterlijk voor woorden. Er staan ook nog eens politiewachten en alles daar in het centrum. Ik vind het levensgevaarlijk worden zo. Eerst al met die arme brandweerman, maar als dit zo doorgaat komen er nog veel meer doden. Ik snap gewoon niet hoe iemand zo in en in achterlijk, debiel, infantiel en idioot kan zijn.

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

jezus, het zal toch niet waar zijn? politie agent vermoord millie boele, brandweer man is pyromaan.
    wat volgt? chirurg steekt iemand neer zodat hij kan opereren?

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff ja gaat echt lekker daar! Ze moeten diegene maar snel oppakken, ander is er straks geen centrum meer over!

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Woon ook in Veendam en word er niet blijer van..
    Wiebe de Vries was een directe collega van mijn moeder, die was behoorlijk overstuur natuurlijk.
    Was gister aan het winkelen met m'n mams in Emmen, belt de burgermeester haar op dat ze moet werken en alle mensen die in de wijken werken op moet trommelen voor een bijeenkomst. Heel gedoe steeds bij de gemeente dus. Ze hebben het er rete druk mee. Er zitten 44 man van de politie bovenop en er mag nu preventief gefouilleerd worden in Veendam. Denk alleen dat dat weinig uitmaakt.
    Hoe moet dit ook wel niet zijn voor de brandweer van Veendam? Heb je net je collega begraven, kan je elke nacht uitrukken omdat een of andere debiel steeds van alles in de fik steekt.

Wij hebben geen slot op de schutting dus hebben er nu van alles voor staan en laten het buitenlicht ook aan 's nachts. Ik vind het maar niks. Slaap er zelfs slecht van. Je huis zal in de fik gestoken worden..

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maja,
    pffff, echt niet best zeg! Kan me voorstellen dat dit erg heftig voor jullie is. Omdat je in Veendam woont maar ook ivm het werk van je moeder en alles wat er nu de laatste tijd bij komt kijken.
    Dikke knuf!

Deel Deze Pagina