spareribs uit supermarkt

Discussion in 'De lounge' started by mamav2boefies, Feb 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Uit welke supermarkt vinden jullie de spareribs lekker?Ben benieuwd naar jullie meningen

2. minon

minon Niet meer actief

Bij de plus: en toevallig zijn ze dit weekend met 50% korting. Wel de kleintjes nemen dan heb je het minste vet.
    Doe ze altijd in de oven op het rooster onder de gril. Kwartiertje per kant. Mjum mjum *gaat ze dadelijk snel halen*

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Nee niet te eten, voor hetzelfde bedrag koop je fatsoenlijke spareribs die vers en warm uit de oven komen bij de slager ;)

Vind dat ook altijd met die gore voorverpakte haring, brrr. Ga dan liever naar de visboer

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

Apr 27, 2012
    1,920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Bij de aldi hebben de een doos in het vriesvak liggen.
    Die vinden wou best wel lekker. Vooral in de zomer op de BBQ. :D

5. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Die van de Lidl uit de diepvries (geloof dat ze in een blauwe doos zitten).. Die vind ik het lekkerst! Maar spareribs uit de supermarkt vind ik sowieso veel minder lekker dan uit een restaurant.. Vergelijk diepvriespizza's met verse pizza's van de Italiaan.. ;)

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    547
    113
    ow bah 1x op van de ah. niet te vreten. zulke dingen zijn gewoon het lekkerst vd slager

7. minon

minon Niet meer actief

Van de makro zijn ze wel het lekkerste. Tenminste als onze buurman ze maakt. Zijn niet gemarineerd of voorbewerkt niks. Hij laat ze 48 uur in een marinade liggen (wil niet vertellen wat er ingaat maar zowieso ketjap en ketjapmarinade en geen honing) en dan met bak en al 2,5 uur op de bbq laten stoven. Dan daarna halfuurtje op de grill en als ze klaar zijn een lik bosbessenjam erover smeren. Je eet je botjes, vingers, bord en bestek erbij op zo lekker.
    Maar aangezien de buurman ze uiteraard niet altijd voor ons maakt zijn die van de plus dus een goede vervanger :)

8. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113
    wij hebben het toen bij de emte gehaald en die waren toen wel lekker, wel zelf marineren is veel lekkerder!!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    slager. Ik heb hier om de hoek een halal slagerij zitten, zoveel goedkoper en zo ontzettend lekker vlees.

Kilo sudderlappen 5,99 ipv 11,98 bij de C1000
    Kilo kipfilet: 4,50
    Kilo kogelbiefstuk: 12,50 ipv 21,98 bij de C1000.

10. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik marineer ze zelf, nog lekkerder.

11. mbeekje

mbeekje Bekend lid

Jan 9, 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Gewoon verse heb ik altijd. Even goed koken a 1 uur en dan in de marinade en dan in de oven. Om de 5 minuten even insmeren,te de marinade en omdraaien.

12. singa

singa Niet meer actief

Wij halen ze ook altijd bij de makro. En dan doen we het een beetje zoals Nijntje het zegt. Eerst lekker gaar maken op de bbq en daarna nog even doorgaren in de chilisaus in een bak op de bbq. Recept van Afrikaanse vrienden en bij ons een erg groot succes.
    Ik vind ze zo lekker dat ik ze in een restaurant niet meer bestel omdat ze nooit zo lekker meer zijn.

13. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    De diepvriesdozen van Aldi en Lidl vind ik heerlijk. Een minuutje of 20 in de oven. Mmm!!!

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Geen! Vind ze uit de supermarkt niet te eten iekkkss.
    Haal ze bij de keurslager.

15. Cabb

Cabb Niet meer actief

Varkensvlees bij een halal slager?

Als ik spare ribs haal dan altijd de chilli versie uit de diepvries bij de Lidl of Aldi, verder ga ik liever naar een restaurant om echt lekkere spare ribs te eten. Morgen weer naar de Baron in Woerden jum jum.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Oja, dan hebben ze inderdaad geen varken hahah! heeeeel niet over nagedacht! wist ook niet of ze het hadden hoor haha

17. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Bij de jumbo hebben ze een 'vers' vlees afdeling met zelf af gebakken kip en spareribs. Daar vind ik ze echt best wel lekker, lekkere marinade ook. Maar ze halen het niet bij de spareribs in het plaatselijke restaurant, zo goed dat het vlees van het ribbetje valt. Mjammie.

18. Mauw

Mauw Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ook! Of bestel ze bij de spareribs express, jammie!!!!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

De vers gegrilde van de Albert heijn!

20. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Niet.. alleen van de slager of de plaatselijke steakhouse

Share This Page