Bij de plus: en toevallig zijn ze dit weekend met 50% korting. Wel de kleintjes nemen dan heb je het minste vet. Doe ze altijd in de oven op het rooster onder de gril. Kwartiertje per kant. Mjum mjum *gaat ze dadelijk snel halen*
Nee niet te eten, voor hetzelfde bedrag koop je fatsoenlijke spareribs die vers en warm uit de oven komen bij de slager Vind dat ook altijd met die gore voorverpakte haring, brrr. Ga dan liever naar de visboer
Bij de aldi hebben de een doos in het vriesvak liggen. Die vinden wou best wel lekker. Vooral in de zomer op de BBQ.
Die van de Lidl uit de diepvries (geloof dat ze in een blauwe doos zitten).. Die vind ik het lekkerst! Maar spareribs uit de supermarkt vind ik sowieso veel minder lekker dan uit een restaurant.. Vergelijk diepvriespizza's met verse pizza's van de Italiaan..
Van de makro zijn ze wel het lekkerste. Tenminste als onze buurman ze maakt. Zijn niet gemarineerd of voorbewerkt niks. Hij laat ze 48 uur in een marinade liggen (wil niet vertellen wat er ingaat maar zowieso ketjap en ketjapmarinade en geen honing) en dan met bak en al 2,5 uur op de bbq laten stoven. Dan daarna halfuurtje op de grill en als ze klaar zijn een lik bosbessenjam erover smeren. Je eet je botjes, vingers, bord en bestek erbij op zo lekker. Maar aangezien de buurman ze uiteraard niet altijd voor ons maakt zijn die van de plus dus een goede vervanger
wij hebben het toen bij de emte gehaald en die waren toen wel lekker, wel zelf marineren is veel lekkerder!!
slager. Ik heb hier om de hoek een halal slagerij zitten, zoveel goedkoper en zo ontzettend lekker vlees. Kilo sudderlappen 5,99 ipv 11,98 bij de C1000 Kilo kipfilet: 4,50 Kilo kogelbiefstuk: 12,50 ipv 21,98 bij de C1000.
Gewoon verse heb ik altijd. Even goed koken a 1 uur en dan in de marinade en dan in de oven. Om de 5 minuten even insmeren,te de marinade en omdraaien.
Wij halen ze ook altijd bij de makro. En dan doen we het een beetje zoals Nijntje het zegt. Eerst lekker gaar maken op de bbq en daarna nog even doorgaren in de chilisaus in een bak op de bbq. Recept van Afrikaanse vrienden en bij ons een erg groot succes. Ik vind ze zo lekker dat ik ze in een restaurant niet meer bestel omdat ze nooit zo lekker meer zijn.
Varkensvlees bij een halal slager? Als ik spare ribs haal dan altijd de chilli versie uit de diepvries bij de Lidl of Aldi, verder ga ik liever naar een restaurant om echt lekkere spare ribs te eten. Morgen weer naar de Baron in Woerden jum jum.
Oja, dan hebben ze inderdaad geen varken hahah! heeeeel niet over nagedacht! wist ook niet of ze het hadden hoor haha
Bij de jumbo hebben ze een 'vers' vlees afdeling met zelf af gebakken kip en spareribs. Daar vind ik ze echt best wel lekker, lekkere marinade ook. Maar ze halen het niet bij de spareribs in het plaatselijke restaurant, zo goed dat het vlees van het ribbetje valt. Mjammie.