nog 2 nachten en dan is het zover, dan is het de dag dat ik ga trouwen met de liefde van mijn leven. Nu ben ik overal inspiratie aan het zoeken voor mooie foto's en ben benieuwd welke foto je van jezelf het mooist vind
Wij hadden de fotograaf alleen de opdracht meegegeven niet voor statieportretten alleen te kiezen, juist ook wat apart. Moet zeggen dat we heel blij zijn. Zo hebben we een leuke collage achtige foto met details van onze kleding. Veel plezier, de weerberichten zijn goed!
o spannend, wij trouwen volgende week vrijdag, ik heb juist expres gekozen voor wel statieportretten, bv met mijn moeder en uk samen 3 generatie fotos. maar gelukkig kiest onze fotograaf ook voor spontane en detail fotos
Ik vond deze wel mooi, vooral omdat ik blij was dat we heel uit de huifkar waren gekomen (heb nogal schrik in zo'n ding). Is trouwens niet door de officiele fotograaf gemaakt.
wat een mooi boeket sjorsje!!! Nou hier moet je dus nog maar even wachten op de foto, ik ben nog niet getrouwd Ik heb zelf trouwens een paar keer bruidsreportage geschoten en ik vind close ups/portretten het mooist....hoe meer omgeving en hoe kleiner het bruidspaar erop staat, hoe minder mooi vind ik zelf.... tenzij je zo'n kate-jurk hebt want dan moet je wel een beetje omgeving vanwege de lange sleep. Oh en als je wel een sleep hebt is een foto heel mooi als je zelf op gras zit, de jurk helemaal in een cirkel om je heen op de grond en je man er dan gehurkt bij/naast...
Wij hebben bewust gekozen voor een niet geposeerde trouwreportage. Dus geen gekunstelde toestanden in allerlei poses, maar gewoon lekker spontaan. Dat straalden we ook uit, wat je ook weer terug ziet op de foto's.
wij hadden een deel formele foto's, bv met de ouders, grootouders, groepsfoto van de hele suite. Maar in de namiddag zijn we nog met zen tweetjes en de fotograaf foto's gaan nemen, en die zijn heel spontaan geworden. Deze vond ik bv heel mooi
Er zijn er zoveel mooi maar deze is toch wel een van de mooiste. Het niet door een officele fotograaf gedaan maar door mijn vriendin die er voor aan het leren was.
De mooiste foto's zijn voor mij de spontane foto's. In onze reportage zitten die bijna alleen maar. Een van mijn papa en mij vind ik heel erg leuk.
Ik vind dit toch wel een van DE mooiste foto's! We hebben zoveel mooie, maar deze vind ik erg appart en bijzonder.
wat een mooie foto's zeg!! G89; wat apart een distel in je bruidsboeket!!( ben bloemiste, en gebeurt bij ons nooit! )