Mijn moeder heeft vorig jaar een zonnescherm gekocht bij de firma roobol online dit is nu 9 maanden geleden het is een zonnescherm wat bestaat uit een frame waartussen een doek aan 2 kanten zit. ze heeft een dakterras en een zonnescherm kan niet aan de wand bevestigd worden bij haar dit geeft ongeveer hetzelfde effect, de veer is onderlaatst gesprongen en het scherm kan niet meer functioneren zoals bedoeld nu heeft ze kontakt opgenomen met de firma roobol en deze zeiden eerst dat dat niet hun probleem was, vervolgens dat ze maar nieuwe veren moest kopen is maar een heel klein bedrag is het probleem ook niet maar ze kunnen ze niet meer leveren hij is uit het assortiment. nou na een hoop gesteggel,gisteren telefoon. hij is uit het assortiment dus ze doen er niets meer mee ook niet ondanks dat die volledig binnen de garantie valt zit 1 jaar garantie op is nog niet om, wat ze wel kunnen doen ze hebben hem niet meer maar voor 200,- mag ze een nieuwe ophalen dus mijn moeder zegt maar dan heb je hem toch nog ja dat klopt er staan er een paar in het magazijn, dus zegt mijn moeder ik heb garag=ntie dus hoe doen we dat nou je betaald 200,- dan heb je een nieuwe. ik vindt het schandalig ze weigeren gewoon mee te werken behalve geld ervoor te vragen ow ja ze moest haar verzekering maar aanschrijven voor 2 veren van nog geen 10,00 wat zouden jullie doen ik ben er echt nijdig over ding was erg duur en is voor haar veel geld en nu, heb al gezegd we gaan morgen even bij de desbetreffende persoon verhaal halen in de winkel.
wat belachelijk zeg ! slechte service.... Misschien kan je de fabrikant aanschrijven? Misschien dat hun een oplossing vinden??? of dat ze nog ene hebben leggen??? Of dat de winkel nog een scherm in de winkel hebben leggen dat als show model daar op hing? en dat ze daar het onderdeel van kan krijgen?
roobol is zoiezo WAARDELOOS met service dat woord kennen ze niet daar wij hebben toen we op ons zelf gingen alles gekocht om ons huis aan te kleden gordijnen vloerbedekking nou noem het maar op en ALLES MAAR DAN OOK ALLES was verkeerd .. of scheef of kapot ... en zelf langs komen om het op te lossen .. ho maar nou ik was het zooo spuug zat na verloop van tijd dat ik gedreigd heb om op zaterdag alles midden in de winkel terug te komen gooien ( en dan zeg ik het nu netjes) en toen kon het dan wel ... na 100x bellen en langs gaan ASO !!! koop er nooit meer wat ... zodra er een folder van binnen ligt pleur ik hem in de openhaard .... heb je een rechtsbijstandverzekering ! dan ff bellen die helpen je wel wat je kan doen ... succes hoop dat het toch opgelost wordt en idd ik zou echt niet betalen als je nog garantie hebt !!
Ik zou ook de fabrikant aanschrijven, die zijn vaker wat inschikkelijker, en natuurlijk een klacht indienen bij het hoofdkantoor van die winkel.
Als ik me goed herinner is de verkoper verantwoordelijk voor een goed product. Roobol zal dus zich aan de garantie moeten houden. Ik weet niet of je moeder een rechtsbijstand verzekering heeft?
Ze heeft vandaag haar rechtsbijstand gebeld en gesproken deze adviseerde haar morgen toch even langs te gaan het nog 1 maal te proberen en gelijk te melden dat ze er werk van ging maken als dit niet werkte gaat ze er maandag gelijk werk van maken en wordt er via de rechtsbijstand officieel werk van gemaakt. volgens haar heeft de firma het probleem op te lossen kunnen ze dit niet was het product terug en geld terug als ik het net goed heb begrepen, dus we gaan morgen even daarlangs
Ik heb wel goede ervaring met de service van Roobol. (Betekent dus wel dat aan de geleverde producten (gordijnen) van alles mis was.) Ik moest een nummer bellen in Ridderkerk (als ik me niet vergis). Eerst kwamen ze met een slecht aanbod, maar ik heb me hard opgesteld en heb uiteindelijk nieuwe gordijnen gekregen, en zelfs nog geld toe. Moet wel zeggen dat ik het dus niet via de winkel heb gedaan, maar via hun service-afdeling.