Eetbuien/honger na stoppen Yasmin pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dwrtjj, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Hebben meer mensen last van eetbuien of gewoon heel veel honger na het stoppen met de pil? Van de vorige keer kon ik me dat niet herinneren maar ik heb nu een andere pil, de Yasmin, dus ik dacht dat het misschien daar mee te maken had?

Ik erger me gruwelijk want ik wilde eigenlijk; Stoppen met de pil, heel hard gaan oefenen :cool: en ondertussen (dus voordat het zover zou zijn) nog wat kilo's afvallen zodat ik me niet zo'n opgeblazen koe voel zoals de vorige keer :D

Maar goed.. nu dus de hele dag honger... ik probeer het zo gezond mogelijk te houden maar toch... die kilo's eraf kan ik zo wel vergeten!!

(en nee, zwanger kan ik nog niet zijn... afgelopen maandag was de ongesteldheid over en toen 1x gevreeën...)

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hoi!

Ik had ook de Yasmin...en ik dacht: als ik stop met de pil val ik vast nog wel wat af!...nou niet dus...de eerste maand 3 kilo aangekomen, dit bleek (denk ik) vocht want de maand daarna was het weg. Ik had verder geen vreetbuien gelukkig

3. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Yup! Ik dacht ook.. ik stop en val dan nog wat af ... vergeet het maar. Ik moet elke week mijn best doen om op hetzelfde gewicht te blijven! Toen ik ermee begon wat kilo's aangekomen maar die gaan er mooi niet af met stoppen.

4. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Bedankt voor de reacties!

Oeff... dat wordt dus even doorbijten!! Balen... Rot hormonen ook!!
    Ik was net zo goed op weg naar mijn ideaal gewicht... poeh....

Deel Deze Pagina