Landal Vennenbos: tips, aanraders?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door RoAn1981, 10 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

    RoAn1981 Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wij gaan met de Pinksteren een lang weekend naar Landal Het Vennenbos. Uiteraard hoop ik erop dat we kunnen zwemmen maar ik reken er maar niet op :) Het weer ziet er niet super slecht maar ook niet super goed uit dus ik ben een beetje aan het kijken wat we zoal kunnen gaan doen. Wie is er al eens op dit park geweest en heeft tips of aanraders? Zeker nu in coronatijd vind ik het lastig: zo'n zwembad is altijd het beste vertier, zeker als het slecht weer is, en dat valt nu dus waarschijnlijk al weg. En ik denk dat de animatie ook stil ligt? Onze dochters zijn 3 en 7.
     
  2. marionneke1984

    marionneke1984 Actief lid

    5 jul 2009
    209
    5
    18
    Vrouw
    Ik woon in de buurt. Er zijn wat speelbossen in de omgeving. In hoogeloon, Bladel, Hooge mierde.
    Als het lekker weer is fijn de fiets pakken en wat speeltuinen/ terrasjes af.
    Neckermenneke, achterste hoef, brandtoren zijn leuk met de kids.
    Verder dierenrijk in nuenen als die open is tegen die tijd. Heel leuk en super gericht op kinderen.

    succes. Als je iets wil weten vraag gerust
     
  3. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.611
    3.859
    113
    Ik denk dat er wel aangepaste animatie is hoor.
     
  4. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Je kunt ook als daggast naar de Paal in Bergeijk. De biebelebontste paalbergen en veel speeltuinen. Kost geloof ik 2.50, je mag dan niet zwemmen maar ook zonder zwemmen prima vertoeven daar. Megagrote zandvlakte met speeltoestellen en waterspeeltuinen.

    In Veldhoven zit een Ballorig, mocht die tegen die tijd weer open zijn dan.

    Bobbejaanland in Kasterlee is ook niet ver, vond ik ook heel leuk, veel te doen voor de kleintjes, meer dan in de Efteling.
     
  5. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.938
    1.667
    113
    Vrouw
    Daggasten zijn officieel niet welkom in deze tijd… was vorige zomer ook al
     
  6. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.938
    1.667
    113
    Vrouw
    Neem de landal app daar vind je de info over animatie en omgeving.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  7. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.499
    3.163
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zet de landal app er op! voor die leeftijd is er best leuke animatie. Ook nu! Wij zijn begin dit jaar ook al geweest (andere landal) -maar er is genoeg te doen hoor voor de jeugd tot 12 jaar zeker! Maar het is leuk als je de app er op zet om vast te zien wat er met hemelvaart is - ik denk dat dat aardig overeen komt met pinksteren...
     
  8. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.938
    1.667
    113
    Vrouw
    Juist en juist deze weekenden wordt er veel gedaan

    wij hebben weekend na pasen zelfs genoeg activiteiten kunnen doen ( weliswaar ander park

    enige is wel, je moet je kids tijdig opgeven, vol is vol
    En dat maakt het mss minder spontaan allemaal
     
  9. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Oh wist ik niet. Dat zou kunnen natuurlijk. Het hangt allemaal af van de diverse Corona maatregelen helaas.
     
  10. RoAn1981

    RoAn1981 Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Super, dank jullie wel voor de tips! Misschien hebben we toch geluk wat betreft het zwembad #fingerscrossed
     
  11. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij waren hier in de voorjaarsvakantie en Landal organiseert best veel voor kinderen.
    Je kan er midgetgolven, waterfietsen huren, een speurtocht op het park.
    Je kan natuurboxen huren (gratis), wel op tijd mee zijn, om het park en de omgeving mee te verkennen en leuke opdrachten uit te voeren.
    Ze kunnen lasergamen en boogschieten. Er vast nog wel meer maar ik heb 2 jongens en die houden van dit soort dingen.
    Er is een strand met zwemvijver. Ook al is het geen zwemweer dan kunnen ze toch heel fijn met schepje en emmer op het strand spelen.
    Je kan altijd een ijsje eten.
    Er lopen heel veel eekhoorntjes rond en dat is ook heel leuk om te gaan spotten.
    Je kan boxen huren voor in je huisje om te doen zoals zelf chocolade lolly’s maken.

    Qua uitstapjes zijn we bij het E3 strand geweest, bij het kasteel in Helmond, in het natuurgebied de Kempense vennen en het Molenbos.
     
  12. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Wij zijn nog naar Eindhoven geweest, best wel leuk shoppen!
     

Deel Deze Pagina