Nou we zijn er uit! Ivm gezondheidsredenen kan mijn mannetje niet een heel eind naar Kroatie rijden dus dat hebben wij geannuleerd!. Heel jammer maar het is niet anders.Daarna eerst nog gekeken voor in Duitsland en stuiterde uiteindelijk op Luxemburg! Hebben daar geboekt op camping de birkelt in een stacaravan voor 8 personen. Zijn er meer mensen die geboekt hebben daar? Of er afgelopen jaar zijn geweest in de zomer? Hoe was het daar en de omgeving? Ik had ook begrepen dat je meerdere routes kon rijden en zoja welke route is het beste of fijnste ? Alvast bedankt
Goede verhalen van birkelt gehoord - maar zelf niet geweest - wel een tip - als je er die periode bent: De eerste week van augustus is er een middeleeuws feest in kasteel Vianden. Redelijk druk bezocht, maar wel leuk! Voor onszelf vonden we Clervaux erg interessant en leuk - o.a de fototentoonstelling - family of man. En voor de kinderen Robbescheier. Ik zie nu trouwens dat beiden ook op de site van Birkelt genoemd werden Trouwens ook leuk: Vanaf deze zomer is het openbaar vervoer in luxemburg gratis. Zeker als je nog eens naar luxemburg stad wil - erg handig.