Wat eet iedereen hier gezond!? Geen glaasje wijn....koekjes...oid...? Ik durf mijn dag nu niet meer op te schrijven hoor
Nee drink geen alcohol en eet heel soms een koekje maar dan een droog biscuitje. Verder raak ik geen chips of frisdrank aan. Maar ben wel benieuwd wat jij hebt gegeten dan vandaag, haha.
Vandaag wat anders gegeten dan normaal (mijn schoonomoeder had gisteren heel veel gekookt en de helft meegegeven): 06.00: Yoghurt met muesli en honing 10.00: 4 vezelrijke crackers met kaas, komkommer en tomaat 14.00: Bulgur en gemixte groenten 18.00: 2 vezelrijke crackers met kaas en een wortel 20.00: Bulgur, gemixte groenten, linzen en salade 24.00: Druiven, perzik en een wortel Verder drink ik alleen water. Heb vandaag 10 minuten gefietst op de hometrainer haha Normaal wandel ik elke middag, maar op het moment vind ik het daar te warm voor. Oh en ik geef borstvoeding, dus geen alcohol voor mij
Over de hele dag het volgende. 3 gebakken eieren met ontbijtspek, 500 gram magere kwark , blauwe bessen, frambozen en gojibessen Salade van tomaat, komkommer, groen paprika, tuinkers en zonnebloempitten Bak rijst , gegrilde kip en sperziebonen Halve balisto Whey proteïne shake na het sporten VOor het slapen gaan 250 gram magere kwark met blauwe bessen. Smorgens nog supplementen genomen, visolie capsules, multivit voor de vrouw, calcium, magnesium en zink en voor slapen gaan 800 mg magnesium. Heb 2 en een half uur doorgefietst en ruim een uur krachttraining gedaan. Leuk topic!
Gister 4 boterhammen met beleg 2 tosti's 2 chocomuffins met botercreme en versiering 6 slagroomsoesjes 6 chocolaatjes van die zeevruchten 6 dropjes en een koekje met jam Normaal is het hier 4 boterhammen met beleg. Tussendoor 2 x fruit of 1x fruit en 1x peperkoek of koekje Avond maaltijd afgewogen op hoeveelheden voedingscentrum ivm dieet van mijn mannetje. Gister was dus echt een echte snoepdag
Ontbijt: Banaan Lunch: Zelfgemaakte kippensoep, schaaltje mais en halve tomaat. Tussendoor: Vier kippenvleugeltjes en een nectarine. Avond: Twee burrito's met gehakt en mais. Salade van paprika en tomaat erbij.. Gedronken: Water, Groene thee en glas verse jus. Geen alcohol verlopig nog voor mij omdat ik nog borstvoeding geef.. Beweging: Alleen 80 squats...
Ontbijt: 2 gebakken eieren met 2 plakjes kipfilet Lunch: 2 volkorenboterhammen met roomkaas en 1 volkoren beschuit met roomboter en kaas Diner: roerbakgroenten en gestoofd vlees met veel kruiden en groenten Tussendoor: handje noten en een stukje kaas En water, water, water
O: magere yoghurt met cruesli met 4 soorten noten. T: 3 crackers met lijnzaad en sesam. L: volkoren cracottes met coburgerham en een halve komkommer. T: snack à Jack D: groentelasagne en Franse magere kwark met aardbeien. 2 liter water en 4 grote koppen thee.
Vandaag nogal chaotisch, bijna 4 uren in het ziekenhuis geweest met de kleine, dus niet op vaste tijden gegeten. Ontbijt: Yoghurt met muesli en honing Tussendoor: 4 crackers met kaas, ei en komkommer Late lunch: Tosti van bruin brood met kaas en tomaat Tussendoor: 1 vijg Avond: Bulgur, aubergine en wat brood Vanavond nog wat gemixt fruit Alleen water gedronken.
Niks erg's hopelijk.. Maar knap dat je nog zo gezond heb gegeten! Ik zwicht meestal dan voor een slecht saucijsbroodje en cola ofzo iets dergelijks..
Jeetje wat weinig allemaal.. Musli met yoghurt Banaan Paar winegums Twee bruine boterhammen kaas Eierkoek Paar boterkoekblokjes Zoute drop (lage bloeddruk) Sultana Wilof met ham kaas en gebakken aardappel Vanille yoghurt Witte druiven Evergreen Water Groene thee Jus 'd Orange
Heb vandaag op: Ontbijt: Pap (30ml magere melk, 20 gram papvlokken, 10 gram suiker) Boterham met gestampte muisjes Tussendoor: grote perzik, 2 kiwi's Lunch: 3 boterhammen: smeerkaas, jam, rookvlees Tussendoor: boterham met jam Avondeten: wrap met kip, paprika en sperziebonen Tussendoor: mars en een klein reepje chocola Tussendoor over de dag nog 4 snoepjes Ik fiets 4 dagen in de week naar mijn werk, is in totaal 56 km/3,5 uur. En ik probeer 5/6 dagen in de week 30 days shred te doen. In het weekend fiets in vaak nog met de kinderen. Ik eet meestal iets minder op een dag, meestal 1 boterham minder en ik probeer wat minder chocola te eten
Vandaag,... hmmm even kijken.. ochtend: - home made muesli met vole yoghurt en glas water lunch: - 3 bruine boterhammen met ei en kaas met verse jus d'orange tussendoor: - banaan en water avond: - volkoren spaghetti met eigen gemaakte pesto glas biologische appelsap aangelengd met water Nu (22.30 uur avond): een appel..
Nee hoor, hij heeft een virus opgedaan, maar gaat over met wat paracetamol gelukkig In nederland zou ik de verleiding waarschijnlijk ook niet kunnen weerstaan, maar hier heb ik daar dus minder moeite mee
Vandaag gewerkt: O: volkoren boterham met hagelslag, appel met schil en beetje kaneel, kop thee. L: 2 volkoren boterhammen met kruidenroomkaas en schijfje komkommer erbij. En veel water. D: braadworstje, gemengde groente, aardappelkroketjes, glas ice-tea. Toetje: klein schaaltje rijstepap. Tussendoor: water en thee.
Dat kan ik me voorstellen, een Turks ziekenhuis wekt mijn eetlust ook bepaald niet op (*kots* ik vind het daar zo smerig! blegh). Beterschap voor je zoontje!
Ik ben sinds vorige week na 6 weken vakantie weer begonnen, dus ik merk wel dat ik meer trek heb! Ik schijn vrij veel te eten maar vind mezelf dun, dus heb denk ik een snelle spijsvertering.... Ochtend: Twee donkere boterhammen met zelfgemaakte jam en een kop thee Tussendoor een banaan Lunch: 2 donkere boterhammen met slankie sambal 2 donkere boterhammen met kip kerrie salade Thee erbij Tussendoor een plak ontbijtkoek en paar keer thee Avondeten: Mie met met groenten en kip Tussendoor: 4 creamcrackers met kaas, roomkaas en kipkerriesalade... Heb savonds altijd trek. O en wat thee en een glas witte wijn. Over de dag verder een zuurtje... Jullie eten allemaal van die verantwoorde dingen hihi
Inderdaad leuk om te lezen Ik houd elke dag bij in een app wat ik allemaal eet. Dit moet overigens ook van mijn personal trainer zo kan hij mee kijken naar mijn voedingspatroon. Vandaag Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met komkommer en een mandarijn Lunch: Pistolet met gegrilde achterham en een glas sisi Tussendoor: 250 gram optimel magere kwark aardbei Avondeten: 125 gram shoarma, aardappelschijfjes en rauwkost met 2 glazen water, en als toetje 300 ml magere yoghurt aardbei Tussendoortje na het avondeten: 2 mandarijnen, 1 banaan, 1 LU cracotte en 150 ml yogi peach. En dan te bedenken dat ik nu eigenlijk nog steeds niet aan mijn calorieën van vandaag zit maar ik zit gewoon bomvol!