Het went vanzelf. En omdat het allemaal heel licht is heb je het ook zo verteerd en gaat je lichaam zich bezig houden met andere dingen helen ipv zware kost verteren, denk dat het daarom is dat er zoveel energie van krijgt.
Wat eten veel van jullie allemaal weinig/mager! Zitten jullie dan ook echt vol, of is het meer vanwege afvallen o.i.d.? Wel een leuk topic! Ik ga het ook maar eens bijhouden..
Vandaag het volgende gegeten (tot nu toe) ochtend: bakje home made cruesli met volle yoghurt en verse aardbeien lunch: crackers met ei en tomaat
Hier vandaag O: twee speltboterhammen met pindakaas T: banaan, 2 rijstwafels L: 2 bruine boterhammen, 1 met kaas 30+ en 1 met grilworst kip T: 2 rijstwafels A: sambalboontjes, zilvervliesrijst en kipkarbonades, schaaltje optimel bosvruchten yoghurt, aarbeien Sport: 30 days shred level 1, wandelen 1,5 uur
Knap hoor Maanhaasje! Hier vandaag: Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met gerookte kipfiletplakjes en een glas yogi drink Tussendoor: 250 gram Optimel magere kwark aardbei Lunch: Banaan Avondeten: Spinazie met wat appelmoes, gekookte aardappels en een slavink. 2 glazen water, Toetje 300 ml magere yoghurt aardbei en dan vanavond denk ik nog 2 lu crackers en een mandarijn en dan zit ik wel aan me calorieën voor vandaag. Ik houd inderdaad me eten bij voor het afvallen, wil er graag 6,5 kg af hebben en heb een personal trainer voor het sporten. Ik mag op rust dagen 1500 cal en op sportdagen 1700 cal.
Vandaag weer helemaal uit mijn ritme, en dat allemaal omdat de yoghurt op was haha Ik eet dat altijd als ontbijt om een uur of zes 's ochtends en heb dat echt gemist. Ik heb nu dus bijna alleen maar crackers gegeten Heb ook op het moment niet veel in huis, omdat we gisteren zo lang in het ziekenhuis waren konden we niet meer naar de markt (die is op dinsdag en daar halen we voor de hele week groenten en fruit) Ontbijt: 2 crackers met kaas & tomaat en 1 vijg Tussendoor: 1 wortel, 1 perzik en wat fetakaas Lunch: 3 crackers met kaas & tomaat Tussendoor: 1 vijg en 2 crackers met kaas & tomaat Avondeten: Zilvervliesrijst met gemengde groenten (snijbonen, aubergine en courgette) Vanavond nog fruit (druiven, perzik)
Vandaag: ontbijt: 2 crackers met gerookte kipfilet tussendoor: een glas yoghurt lunch: 3 crackers, 2 met kaas en 1 met filet americain tussendoor: een banaan avondeten: doperwtjes, wortelen en een tartaartje Ik heb vandaag alleen thee en koffie gedronken. Vanavond nog een bak thee bij de kapper en een glas water als ik thuis kom. Ik heb vandaag alleen naar school en terug gefietst, ik heb een rustdag.
Nou idd sommige eten veel te weinig waardoor je juist aankomt dus waarom inderdaad? Ik eet soms 2 keer zoveel en val nog af dan.
O: 2 beschuiten met vruchtenhagel en glas melk T: sultana M: 2 maisbroodjes met katenspek en flesje water Tussendoor: halve appel, waterijsje en stukje chocola A: Roti T: paar dropjes Verder drink ik de hele dag water en heb ik een kopje thee op.
Ontbijt: Twee donkere boterhammen met twee gebakken eieren Tussendoor: Appel Lunch: Kop Kippensoep Tussendoor: Banaan en druiven Avondeten: Middel speciaal, kroket en frikandel.. Slecht, maar zo lekker!!! Glas verse jus gedronken. Verder alleen water en groene thee. Alleen maar gewandeld uurtje, verder rustdagje!
Wow! Ik denk wel eens dat ik dagen wat ongezond eet, maar als ik sommige hier zie Veel dames die te weinig eten, of zo weinig (geen) fruit! Maar goed daar gaat het in dit topic niet om Hier vandaag: O: boterham met boterhammen worst, beschuit met kaas, ontbijtkoek met boter een glas verse jus en een kop thee T: tompouce (om een verjaardag te vieren) L: 2boterhammen met 1 jam en 1 kaas T: appel en druiven D: beenhamreepjes met geroerbakte groente (paprika, courgette, wortel, erwtjes) met beetje woksaus en rijst (Euh geen boodschappen dus een maaltijd van trek de kast ooen en kijken wat erin ligt ) T: thee met koekje, en verder ben ik nog niet over uit.... Denk een rijstewafel oid... Verder veel thee gedronken een 2 glazen groene icetea
Vandaag: O: Museli met halfvolle melk T: Appel L: 150 gram sla, 100 gram roze garnalen, eitje en honing appel dressing T: Weightcare sandwich A: Halve pizza T: Meloen En verder zo'n 2 liter water
Te weinig tussendoortjes genomen vandaag door drukte. O: magere yoghurt met cruesli met 4 soorten noten. L: krentenbol met halvarine en 1 Wasa cracker lichtgewicht met boterhamworst. D:gebakken aardappelblokjes met spek, Griekse worstjes en verse sperziebonen. Magere Franse kwark met aardbeien. T: frisse fruitsalade met druiven, meloen, appel en ananas. 1,5 liter water 3 grote koppen thee.
Ik at ook altijd veel te weinig waardoor ik aankwam. Nu dus proberen meer te eten dus dat is ook wel ff wennen.
gisteren, ontbijt: 2 sneetjes volkoren brood met op elk een gekookt ei, kop thee zonder suiker, glas water. lunch: appel, volkoren boterham met boterham worst, glas water. avond eten: tomatensoep, brood met plakjes gehaktbal en gebakken uitjes, glas water. (tussen door nog veel water) beweging: les insanity.
Van gister! O: 3 volkoren beschuit met 30+ kaas L: Broodje van Subway (chicken teriyaki) T: brownie D: stokbrood gezond (kaas, kipfilet, ei, tomaat) T: 2 van die kleine zakjes haribo snoepjes
Ontbijt: halve liter vanilleyoghurt met een handje druiven tussendoor: 3 kaakjes zonder suiker lunch: 2 crackers, 1 met kaas en 1 met kalkoenfilet tussendoor: halve komkommer avondeten: spruitjes en 2 boomstammetjes Verder koffie en thee en een glas sinas bij het avond eten Beweging: 100 squats, 150 sit-ups, en misschien vanavond 8 km hardlopen maar dat ligt er aan of mn vriendin mee gaat
Vandaag: ontbijt: 1 vezelrijke cracker met (veel, haha) kaas tussendoor: walnoot, paranoot, paar amandelen lunch: pizza-omelet experimentje en zo lekker mmmm voor straks tussendoor: babybel kaasje avondeten: mihoen met kipfilet en roerbakgroenten, seroendeng, ketjap, etc. voortoe een paar pruimen Beweging: een kilometer of vijf gefietst, vanmiddag nog even een stuk lopen
Gister: Ontbijt: 1 rond hard broodje, niks erop Lunch: Vijf tomaten en een halve komkommer Avondeten: 1/4e van een (ik geloof) 500g bak lasagne Gedronken: Anderhalf flesje 7up (0,75l), 1 glas water (0,25l), 1 glas vruchtensap (0,25l), paar slokjes uit een blikje Pepsi Ben onwijs misselijk de hele tijd dus krijg er niet zoveel in.. Normaal eet ik veel meer.