O: havermout met banaan en rozijnen + groot glas water L: bruin broodje met oude kaas uit de oven + groot glas water T: bakje vanille yoghurt A: hutspot + groot glas water Heb voor vanavond nog 2 appeltjes liggen en voor ik ga slapen eet ik vaak nog een cracker met hummus, anders sta ik met gigantische honger op.
O: 2 sneetjes roggebrood met kaas, thee en sinaasappelsap T: grote wienermelange met 2 koekjes L: 3 sneetjes roggebrood met hagelslag T: 2 koffie D: kroket, kipkorn en paar frietjes Vanavond denk ik nog 2 appels en een glas cola
O: yoghurt met cruesli T: een banaan L: een boterham gebakken ei en twee roggecrackers smeerkaas T: tum tum A: goulashsoep met een paar toastjes zuivelspread, sla, paprika en wortel T: nog even zien of ik trek heb, denk yoghurt met appel
Beetje ongezond vandaag en misselijk en ziek 😪 O: wafel en glas melk Lunch: slaatje met witte kool, nootjes, dressing Tussendoor: boterham met krabsla en stuk kaas A: lamkotelet met gebakken patatjes en witloof Dessert straks: fransipagne
Optimel kwark met stukjes banaan. T. Bakje optimel L: geroosterde boterham met kipfilrt en schijfjes komkommer. T. Handje ongezouten nootjes D: tortillini ham met tomaatmascarponesausje met prie en stukjes tomaat. T. Nog geen idee. Misschien een bakje chips. Anders nootjes.
Een echte zondag: O: twee boterhammen met nutella en daarna een bakje cornflakes met melk, thee T: niets L: pannenkoek met kaas, spek en appel daarna toetje, thee en cappuccino T: 1/2 banaan en 1 pure mini bounty A: risotto met pompoen T: denk kwark
Ontbijt: 1 pistolet met kaas, komkommer, cherrytomaatje, ijsbergsla en een gekookt eitje, kopje thee Tussendoor: / Lunch: 2 stukjes van een kaasbroodje, 1 pistoletje met geitenkaas en komkommer, glas Spa bruisend munt Tussendoor: Paar framboosjes en stukjes mango, glas cassis zero Avondeten: Zalmfilet, gebakken rijst met rode ui en kruiden, salade, glas Sourcy water Framboos Tussendoor: Misschien nog een liga haverkick met een kopje thee
Wat een gezonde menutjes bij jullie! O: pistoletjes met kaas, komkommer en tomaat. Thee en jus dorange T: thee met koffieleutje L: bitterballen en toastjes roomkaas T: gegrilde en gekruide bloemkool A: verse groentesoep met stokbrood T: thee en een appel
O: 4 maiswafels met hagelslag en thee T: Franse kwark met banaan, thee en water. L: 2 plakken roggebrood met boter, oude kaas en mosterd T: straks nog meer thee en een appel D: ik ga bloemkool koken en eet daar een kipcordon bleu bij
O; pistoletjes met boter en zout. Smoothie van mango, bosbes en kokosmelk. T; - L; wrap met kipfilet, sla, tomaat en komkommer. Cracotte met pindakaas en een glas water.
O twee crackers met pindakaas en banaan L bruine boterham met avocado en ei T straks een appel en een stukje chocola A groentenlasagna met een vega burger Verder heb ik nog yoghurt in huis en rode besjes voor in de avond
O: 2 crackers met hagelslag, glas yoki T: Glas sap en 2 verkade biscuitjes L: boterham met grillworst en 1 met vlokken, flesje water T en D: geen idee, moet zo werken, dus zien wat de pot daar schaft. En als het niet naar m'n zin is eet ik een boterham.
O: (in bed) beschuitje met honing, daarna misselijk O (tweede poging): paar hapjes havermout, glas thee L: quinoasalade met fetakaas, komkommer en tomaat, glas amandelmelk T: mandarijn en banaan En vanavond gehaktballen met stamppot.
Mijn dochter en ik waren ziek vandaag.. Ontbijt: geen Tussendoor: fruitsalade Lunch: pakje crackers Tussendoor: een bosvruchten smoothie en twee biscuitjes Avondeten: spinazie, een aardappel en een frikandel uit de pan Tussendoor: denk nog melk of yoghurt straks
O: boterham kaas, boterham gekookte worst, glas versgeperste jus, glas optimel T: een mandarijn L: restje zuurkoolschotel van gisteravond T. 4 maïswafels A: Kofta met rijst Straks: T: ik denk wat gerookte kip
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met belegen kaas, een kop thee, een glas sap en een glas water. T: een appel L: 2 tosti's ham kaas T: een Appel en een perenijsje D: broccoli, rijst en vissticks T: ik denk een Appel (nieuwe verslaving )
Ik doe ook mee O: 2 broodjes hageslag en thee L: 2 broodjes hageslag en glas water T: stukje chocola D: wortelmuis met stukje worst en bakje vla T: waarschijnlijk een mandarijntje
O/L (12 uur): 2 glazen melk, 2 maisbroodjes met kipsalade en 2 beschuitjes (hagelslag en belegen kaas) T: banaan, flesje water 500ml D: Hutspot met 1,5 speklapje T: thee en water En ik peuzel nu aan een chocoladeletter....
Niet zoveel binnen vandaag wegens griep 😥 Glas melk en abrikozenkoek Blikje fanta en 2 hotdogs Halve mango & stuk banaan ( gedeeld met dochtertje) Handje vol chips Vol bordje salade, tomaat, koude patatjes, boontjes, geraspte worteltjes en garnaaltjes. Handje chips