Beterschap chocoladekoekje! O: yoghurt met cruesli T: water met citroen en honing, een sinaasappel en een halve appel. En 3 maria biscuitjes L: 2 boterhammen kaas T: 2 maria biscuitjes A: patatjes uit de airfryer, stoomgroenten Weet nog niet of ik er iets bij wil en of ik vanavond nog wat neem
O; Croissantje met ham en kaas en een kop thee T; bakje mango met kokossnippers en thee L; 2 wasa crackers met gekookt ei, tomaat en avocado. Klein glas smoothie van appel, banaan, amandelmelk en kaneel. T; appel A; Niets - heel misselijk
O: 2 waldkorn brood met kaas en kop thee T: niks L: 2 stukjes suikerbrood met boter en glas optimel T: niks A: aardappels, rode kool, worstje, yoghurt met Spaanse sinaasappel.. T: een snicker 😬
O: 2 volkoren boterhammen met kaas en 1 met hagelslag, sap en water T: kop koffie L: 2 broodjes zalm van de visboer en water T: glas cola A: lasagne die ik eigenlijk gister zou eten T: witte paaseitjes en een kop chai tea latte
O; 2 bakken koffie, wafel T; druiven, kopje thee L; 2 boterhammen met sandwichspread, fanta T; druiven , fanta A; aardappelpurree met Tuinerwten en spekjes T; wss doritos
O: yoghurt met cruesli T: 4 crackers kaas en een glas sap L: noodlesoep.. T: een waterijsje en 1/2 paprika A: pasta bolognese T: denk bakje vanillevla en wat fruit
O: proteïne reep en thee (voor het sporten) T: karamelvla met een banaan er doorheen. Koffie L: 2 sneetjes roggebrood met chocopasta T: 4 rijstwafels met chocopasta en thee + appel A: roerbakgroente (courgette, paprika, prei, ui) met tomatensaus en een gebakken kipfiletje. T: waarschijnlijk een extra appeltje en thee / frisdrank
O: 2 boterhammen met komkommersalade, glas karnemelk T: Chocolaatje L: Smoothie van appel, banaan, sinaasappel, amandelmelk, zemelen T: Yoghurt met muesli A: Spinazie, kipfilet en gekookte aardappels Heb nog een doos zeevruchten in de kast staan, dus denk dat ik vanavond nog even lekker aan de chocola ga
O: bakje optimel met blauwe bessen T: kracker met kipfilet M: gebakken ei met paprika en kipfilet T: handje ongezouten nootjes A: ovenschotel met prei T: bakje optimel met walnootjes gehakt
O: 2 krentebollen water T: chocomelk L: 2 tijgerbrood bruin met yorkham en yoki T: geen idee nog D: aardappels met groente en kwark T: -
O: yoghurt met cruesli T: magere melk met nesquick en een raketje na het zwemmen L: 4 rogge crackers kaas T: fruit A: hamburger, aardappels uit de oven, broccoli en kidney boontjes salade T: geen idee nog..
O: 2 volkoren boterhammen met kaas T: 2 cappuccino's L: ciabatta gezond T: KitKat en appel en thee A: Surinaamse broodjes T: stukje vienetta biscuit denk ik
Dat van mij is niet bij te houden. Ik eet de hele dag door om de misselijkheid tegen te gaan. Rijstwafels, tomaten, komkommer, broodjes, yoghurt en ga zo maar door 😥
O; 2 rijstwafels met pindakaas T; halve appel met kaneel L; kaal pistoletje T; kippenbouillon Ben ziek
Oei, beterschap Boommm! Toverbal, hier was dat in het begin ook. En ik heb nog weleens dat ik niet alles opschrijf. Vandaag (nogal een kl*tedag): O:havermoutpap met banaan en kaneel, kop thee, half broodje smeerkaas T: mango L: gebakken ei met wraps, glas water T: kopje thee en een mini-Snickers Straks eten we Iraanse stoofpot met rijst, voor toe een plakje amandelcake en vroeg naar bed.
O: 2 croissantjes met kaas en sap T: cappuccino L: big Mac, frietjes en cola! (superslecht!) T: cappuccino A: zelfgemaakte loempia's en sushi T: thee Niet zo'n beste dag qua gezond eten
O: yoghurt met cruesli T: een appel en een kitkat L: tomatensoep en een cracker hagelslag T: komkommer en een paar snoepjes A: broodje shoarma met sla T: denk chippies of toastjes Haha mooie combinaties gemaakt vandaag.. ik geniet er nof even van dat ik nog geen maagzuur heb..
O: bakje optimel met bosbessen T: rolletjes kipfilet met wat reepjes paprika M: halve italiaanse bol met kipfilet kaas sla komkommer en gekookt ei. (Andere helft was voor dochter) T: handje nootjes en een snack a jack. A: aardappelpuree, broccoli en gehaktballetjes. T: denk bakje chipjes.
O: brinta T: boterham chocopasta en ranja L: 2 tosties met ranja en thee T: kitkat white A: pasta met prei paprika kip en kaas T: uhm denk portie druiven Ondanks alles en emesafene blijf ik helaas de hele dag misselijk
O: 2 broodjes yorkham koffie T: banaan L: 2 broodjes yorkham en water T: - D: pizza bolognese T: chipjes