O: yoghurt met cruesli T: twee time out koekjes L: groentesoep, een gekookt ei en toastjes met komkommersalade T: paar blokjes kaas en komkommer A: nog een bakje groentesoep en twee pistolets kaas
Ontbijt: 1 zacht bolletje met eiersalade, glas magere chocomelk Tussendoor: Smoothie met melk, yoghurt, mango en aardbei Lunch: 1 zacht bolletje met roomboter en kaas, spa bruisend bosbes Tussendoor: Bakje doritos, glas cassis zero Avondeten: Moest er niet aan denken vandaag Kaasuibroodje en een kipfrikandelbroodje, glas water Tussendoor: 1 mandarijn, glas water
O. Oven broodjes 2 met heksenkaas en kaas chocomel T. Volkoren brood met duo pasta Koek snoepje chocolade paas ei gember thee L. Cornflakes...havermout pap.. ju orange1 broodje met pindakaas T. Koekje... water.. ju oranges ...sinasappel..of banaan A. Lasagna 1 klein blokje geen zin in warm eten ... water. T. Bakje chips...kwark..sapje.. Ik eet elk half uur bijna iets. Heb allergie voor best veel fruit. Weet echt even niet meer wat te eten..of te drinken.
Vandaag zal het worden: o: havermout met appel rozijnen en kaneel T: Peer L; 2 meergranen crackers met hummus en komkommer en daarna vieren we verjaardag dus zal het een klein stukje taart worden wat hapjes en een toastje ofzo A: zelfgemaakte tomatensoep met broodjes
Vandaag op het menu: Kwark met banaan en 2 grote lepels pindakaas erdoorheen Glas jus en kop thee Sporten, daarna 2 boterhammen met vleeswaren Koffie Tussendoor nog een proteïnereep ofzo Thee Vanavond pizza maken, we delen een groente pizza en een met kip Daarna nog een appel ofzo Thee
O. Smoothie met bosbessen,griekse yoghurt en banaan + een glas sinaasappelsap T. - L. Smoothie met Aardbeien,peterselie en griekse yoghurt + 2 boterhammen met pindakaas T. Snoepje A. ragout met rijst (als ik het weg krijg) T. Geen idee
O: yoghurt met cruesli T: een appel en een bastogne koekje L: na zwemmen patatjes uit de actifry T/A: een gebakje en wat hapjes (vooral paprika, kaas en komkommer)
O: yoghurt met cruesli, helft uitgespuugd T: een appel L: een cup a soup en een broodje ham/kaas T: een broodje ham en kaas en 3 biscuitjes A: bruine bonen met spekjes, ui, paprika en prei T: weet ik nog niet
O: roggebrood met kaas T: optimel met walnootjes. M: omelet met paprika champions ui en kipfilet T: samen met dochter een gebakje gegeten. A: wrap gevuld met kip ui paprika ananas en een beetje cocktailsaus. T. Weet ik nog niet. Optijd naar bed vandaag. Ben zo moe.
O. Griekse yoghurt met banaan + een boterham T. - L. 2 boterhammen met pindakaas + glas spa T. Koekje A. Pistolet met kipfilet,pesto en kaas T. Thee met een koekje En ik maar denken waarom ik zo'n hoofdpijn had, veel te weinig gedronken
7u: 2 boterhammen met kipgehakt en hagelslag, glas jus en kop thee 10u: banaan en thee 12u: 2 boterhammen met kaas 14u: handje zoute drop, wiener melange 18u: 2 héle grote goed gevulde wraps met gehakt, groente kaas en kruidenmix 20u: appel en thee
O; Bakje yoghurt met muesli en bosbessen. Kop thee. T; Smoothie van kersen, mango, bosbessen en magere yoghurt. Een appel en een halve kaasstengel. L; Volkoren pistoletje met eiersalade en een geroosterde krentenbol met pindakaas. Water. T; Latte Macchiato en komkommer met sojasaus. A; Romige curry met schelvis en noodles. Water T; Latte Macchiato
O: 2 bakken koffie T: 5 biscuitjes L: een appel T: 2 appels A: worteltjes, aardappels T: een Magnum en zit nu een stokbrood met allerlei lekkers te eten
Gisteren: -O: Havermoutpap, glas water -T: koffie en broodje chocopasta -L: twee geroosterde boterhammen met roomkaas en zongedroogde tomaatjes -T: yoghurt met muesli -T: koekje en glas water -A: rijst met stoofvlees en selderij -T: stuk chocoladetaart -glas Warme melk
Dagje gewerkt vandaag. Ontbijt: Boterham met chocopasta en glaasje arla drink Tussendoor: appelkoek, groot glas limonade en glas chocomelk Lunch: 2 boterhammen met pindakaas en glas limonade Tussendoor: 3 piccolini's, 2 crackers en een glas taksi Avondeten: pasta carbonara Tussendoor: nog geen idee, maar ga een uurtje zwemmen dus zal erna wel trek hebben.
O: geroosterde boterham met sandwichspread en stukjes komkommer. T: kipfilet met paprikareepjes M: croissantje met kaas uit dr oven. Komkommer vor erbij. T: handje nootjes O: kibbeling met aardappelpuree en witte bonen in tomatensaus. T: bakje chipjes Ik drink de hele dag door meestal thee, water, optimel en savond blikje cola light.
O: yoghurt met cruesli T: appel, cherrytomaatjes en 3 biscuitjes L: een cup a soup en een boterham kaas T: een boterham kaas en een snickers A: gehakt, aardappels en stoomgroenten T: yoghurt
O; yoghurt net muesli en bosbessen. Thee T; Latte Macchiato en bakje met fruit. L; twee wraps met gerookte kip, avocado, tomaat, komkommer, sla en mais. Water. T. Thee, twee cracottes met pindakaas. A; zalm gedoopt in de sesamzaadjes met sinaasappelsojasaus, kokosrijst en salade. T; Latte Macchiato en klein stukje appeltaart.
Ontbijt: 2 donker bruine boterhammen met zaden en pitten, 1 met grillworst en 1 met hagelslag, glaasje arla drink Tussendoor: 2 liga's en een glas taksi Lunch: 2 boterhammen met knakworst en een glas water Tussendoor: Donut en een flesje water. Zo nog een lekkere smoothie maken en daar een glas van. Avondeten: Burritos met kip en paprika Tussendoor: Waarschijnlijk nog een glas smoothie en misschien nog een donut (die mogen natuurlijk niet oud worden. )
Vandaag: -Havermoutpap, glas water -kopje koffie, broodje choco, appeltje -stukje pizza, water -druiven, klein stukje aardbeientaart -pasta met zelfgemaakte groentesaus -straks nog een Cornetto en glas melk