@Rylie Wat vervelend! Beterschap! O: Yoghurt met muesli en lijnzaad T: Ontbijtkoek L: Gevulde courgette en gevulde paprika T: banaan, chocola D: Nasi met pindasaus
Ontbijt : havermout banaan en rozijnen 2 glazen water Tussendoor: plak banananbrood Lunch: 2 kampioentjes met kaas, ei, hummus, tomaat en komkommer en twee koppen thee Tussendoor: krentenbol en nog een plakje bananenbrood en een glas water en spa rood Avondeten: salade van Sla (afhaal) met falafel van bloemkool couscous en allerlei groenten en 2 glazen munt water tussendoor: fruitsalade met mango appel druif en ananas
O: 3 boterhammen met grillworst en pindakaas T: bokkepootje, 2 kiwi's L: 2 boterhammen met omelet (ei, champignons, tomaat, kaas) T: appelcake (staat nu in de oven) D: noodles met allerlei groenten en gehakt (restje van het weekend)
O: half bakje yoghurt, viel niet lekker T: een broodje pindakaas L: een cup a soup en een broodje ham en kaas T: paar bugles en een paprika in stukjes A: bami met een gebakken ei T: bakje yoghurt
Thanks dames. Gelukkig weer een heel stuk beter. Vandaag wat krackers gehad en een bakje optimel. Avondeten zal ook wel wat krackers zijn en weer optijd naar bed. Drinken alleen water.
Vandaag: Ontbijt: 2 boterhammen, 1 met appelstroop, 1 met hagelslag, glas arladrink Tussendoor: Glas water en een koekje Lunch: 3 boterhammen met een glas water Tussendoor: Stroopwafel en een glas roosvicee Avondeten: Snijbonen, aardappelpartjes en kiprollade
Ontbijt: 2 boterhammen met hagelslag, mandarijn, thee Tussendoor: water, niks te eten Lunch: twee kommen groentesoep, water Tussendoor: worteltjes, thee Avondeten: wraps met krokante kip, sla, tomaat, guacamole
Ik lijk vandaag wel een hol vat. Honger!! Ontbijt: havermout met rozijnen en banaan T: appel met schil, twee plakjes bananenbrood L: 3 speltcrackers met avocado en smeerkaas, kopje bospaddestoelensoep T: krentenbol A: gekookte aardappelen, rode kool, 1,5 tartaar T: Skyr vanille En ik moet zo nog iets eten want ik heb nog steeds honger.
O; bakje met magere yoghurt, granola en bosbessen. Thee T; smoothie van banaan, appel en kokosmelk met een beetje kaneel. Cracotte met pindakaas en een Latte Macchiato. L; bruine boterhamtosti met banaan en chocopasta. Thee. T; wortels met dipsaus, pakje melba toastjes en thee. A; stamppot rauwe andijvie met gehaktballetjes en beetje magere yoghurt met bosbessen. Water.
Vandaag (rotdag, denk dat ik een vleugje buikgriep van mijn dochter te pakken heb): O: halve plak ontbijtkoek, water T: glas warme chocomelk L: glas water T: minihapje pizza, twee kiwi's A: nog geen idee, man gaat koken En 's avonds vroeg naar bed!
O: boterham pindakaas en een banaan L: cup a soup en boterham ham/kaas T: paar snoepjes en paaseitjes A: taco's T: nog geen idee
Ik ben zo ziek als iets dat ik nr het ziekenhuis moest Vandaag: pannekoek, 2 boterhammen met smeerkaas en klein beetje puree met wat vis
O; bakje magere yoghurt met granola en bosbessen. Latte Macchiato. T; mango en banaan, cracotte met pindakaas en thee. L; twee geroosterde bruine boterhammen met zelfgemaakte eiersalade. Thee. T; wortel met dip, appel met pindakaas. Groene ijsthee. A; 4 (!!😂🙈 ) pannenkoeken en bakje magere chocolade vla. Water T; Latte Macchiato en stukje Tony Chocolonely.
Geen goede dag, totaal geen trek vandaag of juist wel in specifieke dingen. Blegh Ontbijt: Kaascroissantje, kopje thee Tussendoor: / Lunch: 2 zachte kaasuibolletjes zonder beleg, blikje dr pepper Tussendoor: Flesje vitaminewater Avondeten: Spaghetti met bolognesesaus en een bosvruchten cheesecake toetje, glas water Tussendoor: /
O: pas om 10.30 uur maar gelijk met pasta tagliatelle/zalm/broccoli/tomaat (was over van gisteravond) Tussendoor: 2 Manderijnen L: 2 bruine boterhammen met oude kaas. Tussendoor: plakje ontbijtkoek Vanavond: rijst, snijbonen en zelfgemaakte gehaktballetjes in bieslook/tomatensaus En later waarschijnlijk nog een bakje druiven en/of een bakje kwark
O: yoghurt met cruesli T: 2 luchtige crackers met kaas L: broodje roomkaas vd hema en een warme chocolademelk T: paar druiven A: een frikandel uit de pan, een aardappel en een schep witte bonen in tomatensaus T: denk nog een paar paaseitjes
Ontbijt: Boterham met chocopasta, glas arla drink Tussendoor: Glas limonade en rijstewafel Lunch: 2 broodjes knakworst en een glas fruitmelk Tussendoor: mini magnum en halve appel, glas sap Avondeten: Macaroni ovenschotel ham/kaas, frambozenvla Tussendoor: vond net in de kast nog een zak chocokruidnoten, dus die hebben we zojuist open gemaakt. En een glas crystal clear
Ontbijt: beschuitje hagelslag, beschuitje kaas, cracker met pindakaas en een stuk suikerbrood. Lunch: broodje bij de HEMA met chocomel en een cappuccino Avondeten: capucijners met spekjes en een bakje vla Tussendoor: blikje sinas en een Bossche bol
O: Boterham met hagelslag. T: komkommer met blokjes kaas. M: tosti Hawai. T. Niks. Geen trek en we hadden vroeg avond eten. A: Taco's T: Handje nootjes.