O: cappuchino en aardbeikoek L: vlees&ui brochette met frietjes T: halve appel en popcorn A: toast met kipfilet en avocado, klein zelfgemaakt belegd broodje met geraspte wortel, kaas, tomaat, hesp... En fruitsalade
O: afbakcroissantje met kaas en ham T: niks overgeslagen. M: wentelteefjes. Erbij plakjes komkommer. T: Handje nootjes. A: pasta met kip spinazie paprika. T: nog geen idee. Dwnk optimel kom niet aan mijn eiwitten.
O: 2 crackers kipfilet T: banaan en ananas L: pakjes ontbijtkoekjes T: banaan en 2 paaseitjes en een raketje A: rundervink, aardappels en sla T: nog geen idee
O: havermout met appel en ahornsiroop T: stukje chocola, banaan L: 3 boterhammen met pindakaas T: appel, aardbeien A: geprakte aardappels met kip, tomaat, courgette en kaas; dessert: zelfgemaakte mug cake cookie style 🍪
O: havermout met appel kaneel en rozijnen T: banaan L: 2 speltcrackers met smeerkaas en avocado en een krentenbol, glas versgeperste Sinaasappelsap T: niks A: gekookte wortelen, hamburger en gebakken aardappelen T: yoghurt met granola Water thee koffie en net nog een glas sinaasappelsap
O: 2 kleine koffies, glas melk en aardbeikoek L: pastasalade met ham. Avocado op toast T: mango en appel gedeeld met dochter T: popcorn A: krielpatatjes,varkensgebraad in mosterdsaus en worteltjes D: grote kindersurprise
O: Banaan en een glas chocolademelk T: / L: Een snee van een stol en rivella T: Koekje en ijsthee A: Zelfgemaakte sate met aardappeltjes en komkommer T: Stukjes chocola
Vandaag mn ongezonde weekend weer even balanceren..haha O: Yoghurt met banaan, muesli, lijnzaad en kokosrasp. + Groene thee T: Appel met kaneel + Water L: Ijsbergsla met tomaat, komkommer, tonijn, wat olijfolie en rode wijn azijn. + Verse jus T: Snoepkomkommers en tomaatjes + roosvicee 50/50 D: Orzo met prei, champignons, pijnboompitten en stukje kabeljauwfilet + Water T: Handje pistachenootjes + roosvicee 50/50
O: havermout met banaan en rozijnen T: mango L: 2 meergranen broodjes met tonijn augurk ei en beetje mayonaise T: appel A: wraps met kip kidneybonen Mais ui en zure room T:magere Yoghurt met Granola Thee koffie en water met Citroën
Ok, ik eet niet zoveel geloof ik... O: 250 gr Kwark met yoghurt, 0%vet een glas water en kop Latte machiato. M: 2 bolletjes met ham en kaas, warme chocolademelk T: halve banaan A: dinsdag=patatdag (patat oorlog en gehaktbal mayo) T: chips
O: magere kwark T: smoothie van banaan, bosvruchten en roosvicee Ferro L: 2 crackers kaas T: paar plakken meloen en 5 paaseitjes A: tomatensoep, wat stokbrood, een gehaktballetje en rauwkost T: nog geen idee.. betekent meestal zuivel of chocola bij mij
O: banaan met pindakaas, schaaltje magere Franse kwark met weetabix en ahornsiroop, kop zwarte koffie zonder cafeïne T: twee chocolate chip cookies L: twee boterhammen met pindakaas (ja pindakaas is The thing op dit moment 😂😂 ) T: banaan, appel, handje nootjes A: pasta met spekjes, aubergine en tomaat
O: Magere yoghurt met banaan, muesli en kokosrasp. T: Snoep tomaatjes L: 2 boterhammen met kipfilet en komkommer T: Cracker smeerkaas D: Gebakken aardappels, kipfilet en een salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, feta, mozzarella en wat olijfolie+rode wijn azijn
O: appelflap ( heel gezond bezig dus lol) T: 2 boterhammem met brie L: gepaneerde kabeljauwburger met tartaar T: stuk chocolade en koude latté A: rijst, kipballetjes en zoetzure saus + pastasalade met ui, mais en kip
Gisteren: O: twee croissants met boter en jam,,kop thee T: kopje koffie, halve muffin L: groentenloempia, rijst en salade T: (stomme migraine) Aquarius, paar chipjes T: banana A: rijst, sperziebonen en gehad T: mini Magnum
O: 2 broodjes pindakaas + kop thee L: 4 beschuitjes + glas limonade T: 2 bakjes cappuccino en een gebakje A: nasi T: zal een banaan worden en een bakje yoghurt
Gisteren.. O/L (laat uit bed): cappuccino, 2 verse jus d'orange en een broodje beenham op terras T: thee met 2 koekjes A: 4 kleine pannenkoeken met kaas en suiker T: bakje yoghurt Momenteel eet ik niet zoveel, er zit een kind op mijn maag te drukken
O: magere kwark T: glas vruchtensap L: twee kaiserbroodjes kaas en eiersalade T: paar paaseitjes A: kip tandoori
O: meergranen boterham geroosterd met kaas en komkommer. T: optimel kwark. M: mini pisoletje gezond. T: Optimel kwark A: rijst met kup en groente uit de wok met teryaki saus. T: Nootjes. Drinken: Thee, water met citroen en blikje cola light.