Gister O; zelfgebakken croissantje gevuld met witte chocolade, geroosterd broodje met roerei en een glas verse jus T; niets L; bakje met appel, ananas, mango en bosbessen. T; twee soepstengels gedoopt in de knoflooksaus A; een mini kaassoufle, wat broodjes met tapenade, kopje zelfgemaakte doperwtensoep.
Boommm, ik krijg altijd trek als ik jouw dagboekje zie Vandaag: Ontbijt: paar happen havermout, half kopje thee Tussendoor: handje walnoten, glas vruchtensap Lunch: drie boterhammen met houmous en kipfilet, glas vruchtensap Tussendoor: een appelflap Avondeten: lasagne En dan 's avonds nog iets hartigs, komkommer met houmous of zoiets.
O: 2 worstenbroodjes, glas versgeperste jus T: kopje koffie en een roze koek L: 2 afbak kampioentjes met kipfilet en tomaat, 1 losse tomaat, glas melk, glas ijsthee T: bakje worteltjes Strakjes: A: Tortellini met bolognese saus, halve komkommer T: Waar ik dan trek in heb
Ontbijt: yoghurt met cruesli Tussendoor: een appel en 2 roggecrackers met pindakaas Lunch: een cup a soup en een boterham kaas Tussendoor: een zakje m en m's pinda's, een appel en een bosvruchtensmoothie Avondeten: boerenkool Tussendoor: niets, op tijd op bed (vroege diensten)
Ontbijt; twee plakjes mueslibrood met noten met kaas er tussen en een appel Tussendoor; plak kaas Lunch; stokbroodje gezond Tussendoor; niks Diner; tofu en een pannekoek Tussendoor; een stukje tompouche en nu wat chipjes
O: 1 boterham leverworst, 1 boterham gelders gekookte worst, gekookt eitje, glas versgeperste jus T: kopje koffie L: 1 afbakkampioentje kaas, 1 afbakkampioentje kipfilet, glas optimel T: klein kommetje zojuist zelfgemaakte kippensoep (eigenlijk voor in de vriezer voor na de bevalling maar kon t niet weerstaan ) Vanavond nog: A: Bami met wat kroepoek T: Wat maïswafels
Ontbijt: yoghurt Tussendoor: 2 roggecrackers met pindakaas Lunch: 2 broodjes, 1 kaas, 1 kipfilet en een appel Tussendoor: 2 blokjes pure chocolade en een broodje bapao Avondeten: een bal gehakt en een bonensalade
Ontbijt; twee pannekoeken met wat stroop Tussendoor; niks Lunch; twee croissantjes met ham en een glas melk Tussendoor; niks Diner; pasta met ricotta saus groenten en gehakt en een glas milk en fruit Tussendoor: een stroopwafel met een glas cola
O: 2 volkorenboterhammen met pindakaas, kop thee T: Liga, thee L: Yoghurt met havermout en banaan, water T: Sinaasappel, warme chocolademelk met slagroom D: Aardappels, spinazie, Kaassouffle, water T: Gekookt ei, water
O: Volkoren boterham geroosterd met 30+ kaas. T: komkommer met hummous. M: 2 krackers met kipfilet. T: bakje optimel griekse style kers A: aardappeltjes met kippepootjes met boontjes. T: handje nootjes.
Leuk topic! O: bakje kwark T: nog een bakje kwark L: 2 boterhammen met kaas en avocado T: rijstwafel en een stroopwafel A: Spaghetti Carbonara met sla Met veel thee en water na het avondeten niks meer.
Gisteren: O: havermout, kop thee T: chocoladecroissantje L: Luikse salade (maar meer dan de helft laten staan) T: wat dropjes, water, stukje cake A: rijst met curry en garnalen, yoghurt toe T: stukje chocolade, stukje appelcake, thee En vandaag (voel me veel beter): O: croissant met jam, stukje chocoladebrood, bakje havermout, glas thee T: beker tomatensoep L (straks): boterhammen met tonijnsalade, misschien nog een tomatensoep En vanavond rijst met kip in sojasaus en sugar snaps.
Ontbijt twee broodjes kaas en twee broodjes ham Tussendoor niks Lunch een appel en een broodje kaas Tussendoor straks een tompouche (krijgen visite) Diner kippensoep met broodjes Tussendoor vanavond maar net waar ik zin in heb.
O: 2 boterhammen met kaas, kopje thee T: koekje, kopje thee L: bakje erwtensoep, 2 cracottes met smeerworst, glas sap T: mandarijntje, bakje cheezdippers Straks: A: zelfgemaakte gehaktbal, rode kool met appeltjes en rijst T: waar ik trek in heb
O: bakje yoghurt met appel en rozijnen T: 2 roggecrackers pindakaas L: 2 boterhammen kaas T: een appel en een beetje huzarensalade A: een aviko schotel T: kijken of ik nog trek heb
O; banaan, 2 koppen koffie T; chocokoekjes, kopje thee L; 3 boterhammen met salami, kopje thee T; chocokoekjes, kopje thee A; broodje hamburger
0 havermout met appel kaneel en rozijnen T 8 druiven, banaan L 2 nagels met hummus tomaat en komkommer T 2 volkoren beschuit met 30 + kaas, nog 5 druiven A pasta met zelfgemaakte pesto en Toscaanse vegaburger en champignons (en tijdens het koken 6 augurken) Net nog: magere yoghurt met frambozen
O: bakje yoghurt met cruesli T: een appel L: een boterham met een gebakken ei T: een boterham kaas en een cup a soup denk straks nog fruit of een optimel drinkyoghurt A: rijst met rundvlees ragout T: vast een koekje oid.. op visite
O: havermout met banaan en rozijnen T: appel L: volkorenboterham met tonijn uit blik en tomaat en volkorenbroodje hard met tonijn uit blik en ei. T: Cup a soep en wat droge crackers A: groentepannetje van kapucijners kipfilet andijvie en roerbakgroenten en een beetje vanilleyoghuurt
O: 1 boterham gelders gekookte worst, 1 boterham paturain, glas optimel T: 2 mandarijntjes, glas sap L: 2 worstenbroodjes, glas sap T: plakje zelfgemaakte (en mislukte...) cake, glas sap A: kop champignonsoep en stokbroodje met kruidenboter Vanavond: T: nog wat maïswafels denk ik