Nav het topic over een tattoo aan de binnenkant van de pols: ik twijfel hier al jaren over. Ik werk ook in de zorg, mag geen horloge om tijdens mn werk, dus zichtbaar zal hij wel zijn en ik wil niemand opdringen met een bepaald stigma wat er aan vast zit. Wel,niet, wel, niet.... Dus had nog een ander idee: ik heb al een tattoo op mn schouderblad, maar vind deze niet meer passend. Wel een mooi plaatje, maar zou m graag willen laten verwerken/ wegwerken in een ander plaatje, ook met de namen van mn kinderen erbij. Hoe heet dit en waar kan je dit laten doen? Hoe kom je aan ideeen? En heeft iemand van jullie dit laten doen ( graag zie ik foto's!!) en wordt dat ook naar wens?
coverup, en waar? bij een tattoo artist gaan die jou kwa stijl aanspreekt en dan ga je met hem/haar in overleg wat er allemaal mogelijk is
Als je een tattoo wil laten coveren kan je naar aan tattoo shop gaan die je aanspreekt kwa stijl en kwaliteit. Als je al ideeen hebt voor de cover kan je die meenemen. Vaak zal de tattooeerder eerst jou tattoo goed moeten bekijken. Er kan namelijk niet alles overheen wat je maar wilt. Succes ermee.
De meesten doen dit wel. Sommige hebben er ook fotos van online staan. Maar je hebt er geen speciale 'cover' shops voor nee.
Heb wel wat gevonden op internet, sommigen ontwerpen voor jou iets naar wens, maar daar betaal je wel voor uiteraard. Eigenlijk zou ik het liever gratis door iemand willen laten ontwerpen, stel dat het nu echt niet mooi kan worden dan zie ik er vanaf namelijk... en/of wordt t gewoon een losse op de binnenkant van mn pols. Maar om dan geld neer te leggen voor iets waarvan je niet weet of het wat wordt... even verder zoeken maar.
In mijn ontwetendheid over tattoos waarom loop je niet een tattoo shop in met je vragen? Hier zitten mensen die een tattoo hebben en heel misschien ook mensen die er zetten, maar bij de bron heb je altijd de beste info!!!
Ik woon in een gehucht waar ze geen tattoo shop hebben, laat staan in de buurt keuze tussen shops. Ik zal dus goed voorbereid eens naar een shop in een "grote stad" moeten, liefst met een ontwerp. Zodat ik niet tig keer heen en weer moet reizen
Je kan ook met veel tattooshops heen en weer mailen wat betreft je vragen. Hou er wel rekening mee dat er waarschijnlijk wel veel zwart moet in je tattooage. Ik weet natuurlijk niet hoe je tattoo eruit ziet maar de zwarte lijnen kunnen alleen met zwart gecovert worden.
Ik heb een zwarte en wil ook iets zwarts en abstracts erover heen, ik wil geen schaduwen of kleur, dus dat kan een voordeel zijn denk ik? Ik heb er nu een gevonden, heb dr een goed gevoel over en die ontwerpt voor 30 euro. Ontwerp wordt nav een foto van mn tatoo gemaakt e per mail verstuurt en wordt steeds aangepast naar wens. Ben zo benieuwd wat ze er van kan maken!!