Onze dochter is nu 4,5 weken en krijgt volledige BV.Nu heeft ze toch best wel last van krampjes en ik wil haar hier abc dolphilus voor gaan geven.Hoe kun je dit het beste geven tijdens de BV en hoe vaak en hoeveel moet je geven?. Gr Ingrid.
dat wordt lastig. Oplossen in een beetje water en via een lepeltje geven denk ik. Ik gooi het in de yoghurt, 1x per dag een theelepeltje
Ik deed t altijd bij de melk in een flesje maar misschien kolf je ook en meng je t daarin. Een kwart theelepel is meer als genoeg
Ik kolf niet dus in een flesje is geen optie. Moet je het dan bij iedere voeding geven?. Ze kan al aardig overweg met een lepeltje dus dat zal wel moeten lukken. Is dan een heel theelepeltje de max wat je mag geven op een dag en dit dan evt verspreiden over de voedingen?. Gr.
Een 5 cc spuitje halen bij de apotheek, de ABC mengen in een beetje lauw water en toedienen met het spuitje terwijl je haar op jouw pink laat zuigen. Met een lepeltje werd hier een ongelooflijk gesmeer, ik doe alles wat er extra toegediend moet worden (hier ook 2 soorten medicatie) met een spuitje, werkt super! Ik geef de ABC 1x per dag, maar verspreiden kan natuurlijk ook. 1 theelepel is idd de max.
Ik gaf het met 5 ml afgekolfde melk en dan via een spuitje in de mond (sabbelen op je pink), en als je niet kolft zou je het ook met 5 ml water kunnen mengen.
Ik heb het zojuist gekocht en bij de drogisterij adviseerden ze ook om het in 1x te geven omdat dan de werkzaamheid beter zou zijn. Over een 1/2 uurtje krijgt ze weer BV en ik ga eerst starten met een 1/2 theelepeltje en dan vanavond nogeens een 1/2 theelepeltje. Moet het trouwens een afgestreken theelepeltje zijn?. Gr Ingrid.