Hallo allemaal, Sinds een kleine week ziet onze zoon er erg bleek uit. Wie weet wat ik hier aan kan doen? Hij eet de laatste tijd sowieso niet echt goed, maar dat is langer zo. (vooral warm eten, brood gaat redelijk) Verder is hij wel vrolijk en speelt lekker. Het is wel zo dat hij nu 2 a 3 weken niet meer slaaps 's middags. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Alvast bedankt voor de reacties.
Mijn eerste reactie is; wat een goede reden om een leuk reisje te boeken! Maar even serieus, ik begrijp dat je dat niet bedoeld. Als ik het zo lees zou ik me geen zorgen maken hoor. Misschien een keer een potje voor 8 mnd geven. Mijn dochter eet met de pot mee maar als ze toevallig een paar dagen erg slecht eet wil ik nog wel eens smokkelen met een potje omdat ze dat wel op eet, mmm ja ik weet het. Verder lekker naar buiten gaan. 's avonds een uurtje eerder naar bed. Vooral als ze sinds kort 's middags niet meer slapen dan kunnen ze echt wel iets eerder naar bed. Voor de afwisseling kun je een shake maken (yoghurt, banaan en een scheutje diksap), of ergens anders de groente in verstoppen?
Bedankt voor de reacties dames. Hij is verder wel actief, dus daar ligt het niet aan. Bedankt voor de tips mamavanmeisje. Ik heb nog wel een potje staan. En dat reisje lijkt mij ook wel wat. Ha ha. Naar buiten probeer ik elke dag, maar met drie kleintjes is dat niet altijd handig. Nogmaals bedankt hoor.