Eetgewoonten

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoi dartelende eendagshertjes!

Hebben jullie ook van die rare eetgewoontes? Ik zit hier met zo'n dubbel koekje weet je wel, met van dat witte ertussen, en ik bijt altijd een kant helemaal af en lik dan het koekje af :)

verder;

- Tijgernootjes bijt ik eerst het omhulsel eraf en bewaar dat in het bakje en eet het later op
    - Katjang Pedisnootjes hetzelfde, schillentje eraf bijten als een papagaai en dan later een hele hoop van die schilletjes in mn mond gieten vanuit het bakje en vervolgens 3 liter water drinken omdat het dan toch best pittig is :')
    - Stroopwafels laten smelten in de mond
    - Lolly's moeten METEEN kapot, ik kan er echt niet op zuigen..

en jullie?

2. minon

minon Niet meer actief

Erst uit een zak snoepmix alle 'vieze' opeten en de lekkerste voor het laatst bewaren. En dan boos worden als man dus alle lekkere eruit haalt haha.
    Mn brood eet ik altijd de harde bovenkorst als laatste. Die is het lekkerste. Als ik het per ongeluk andersom doe vind ik mn broodmaaltijd niet zo geslaagd haha.

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Boterhammen in volgorde opeten: eerst kaas (vind ik minst lekker), daarna vlees, daarna choco :D Ik smeer ze in omgekeerde volgorde zodat choco mooi beneden ligt en ik niet meer hoef te zoeken welke ik eerst moet eten :) :D

PIM's koeken, eerst chocolade eraf knabbelen, dan die vulling eraf nemen, koekje opeten en als laatste dan die vulling/gelei hihi

En van die princekoeken (die dubbele met choco tussen ;) ) ook eerst 1 koek, dan de choco eraf doen met m'n tanden, en dan daarna nog 1 droge koek haha

Verder kom ik niet meteen op nog andere voorbeelden... komt misschien nog :D

4. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik bijt op waterijs, kauw softijs..Ook de lollies gaan er meteen aan (hoewel ik die bijna niet meer eet) eerst eet ik de groente, dan de aardappel en dan het vlees :p "Lekkerste voor 't laatst" inderdaad.

Oh en ik vind pizzakorst heerlijk dus steel ik die soms van m'n partner want hij vindt ze vies :p

5. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    [QUOTE
    - Tijgernootjes bijt ik eerst het omhulsel eraf en bewaar dat in het bakje en eet het later op
    QUOTE]

check! Ik eet bij een twix de chocola en caramel eerst en als laatste de biscuit.

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Geen rare eetgewoontes, maar wel rare eetvolgorde.

Als snoepjes verschillende kleuren hebben. Dan 'mag' ik niet 2x dezelfde kleur eten. Ik moet het rijtje af. Als er aan het einde bijvoorbeeld alleen maar blauwe over zijn. Dan eet ik het niet :p

Als ik zoet eet, dan moet er zout bij of na. En als ik zout eet, dan moet ik ook zoet.

Cola drink ik alleen als we uiteten gaan. Thuis vind ik cola niet lekker.

Verder ben ik heel normaal :D

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.478
    113
    Ik eet altijd eerst alles van 1 kleur op (bv M&M's)

Ik eet altijd het korstje van het brood er eerst omweg en dan pas de binnenkant (het lekkerste)

Maar mijn vriendin heeft toch wel een hele smerige (vind ik dan hoor) met negerzoenen. Die hapt er eerst de bodem onderuit, steekt dan haar vinger in het witte gedeelte van de zoen. Vervolgens knabbelt ze het chocolade erom weg en daarna sabbelt ze het witte van haar vinger. Op zich helemaal niet erg wanneer je alleen bent maar als ik ernaast zit vind ik het niet zo geslaagd.

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Kauwen op yoghurt of vla, duurt altijd een eeuwigheid maar ik durf het niet zo door te slikken :)

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38

IEUW! haha das echt smerig;)

Ik zal ook eens nadenken over mijn eetgewoonten... ;) volgens mij ben ik met eten wel redelijk normaal:p

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik roer m'n rijst en sla altijd 50/50 door elkaar haha!

Ik doe in m'n grote mok thee ook altijd een stuk of 10 biscuitjes en eet het dan op alsof het pap is.

M'n vriend vindt me soms walgelijk.

11. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik maak altijd een piramide van m&m's dus bv 5 bruine, 4 blauwe, 3 rode, 2 groene en 1 gele. Ik eet dan steeds van elke kleur er 1 zodat er steeds een piramide overblijft ;)

En ik eet een twin het liefst zoals hierboven staat

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een twin:( Zijn die extra lekker?

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Oh ik kom nog op eentje! Als ik soep eet met van die balletjes in (backerbsen? :D) dan eet ik ze altijd per 2. Vaak blijft er steeds eentje over, heel gek! :)

14. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hahaha dacht dat ik de enige was, word altijd raar aangekeken, maar dit doe ik dus ook..:)

15. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha geweldig..sommigen van jullie zijn echt voer voor psychologen..vooral die met de volgorde van de m&m's

16. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik eet ook dingen per kleur. En dan eerst de minst lekkere.

Bij vers brood met een knapperig korstje doe ik het precies andersom. Dan scheur ik de korst eraf, eet eerst het binnenste op en dan pas de korst. En hierbij ook weer het minst lekkere beleg als eerste.

En dat van die negerzoenen doe ik ook :) Maar zo eet ik ze alleen als ik alleen ben. Niet met anderen erbij.

17. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Kleine snoepjes zoals bijv Tic Tac eet ik altijd per twee. Eentje links en eentje rechts in mijn mond.

Maar vergeleken met wat hier boven staat telt dat waarschijnlijk niet als vreemd ha ha.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Gat ver der rie... die negerzoenen..

ds doe jij dat ook als er mensen bij zijn??:)

bij lekkere borrelnootjes eet ik soms eerst de schil op, want ik hou niet van pinda's. Dus die pinda's belanden smaakloos in mn bakje.
    En aan het eind van het liedje zit ik dus die smakeloze bende op te eten, want eeggooien is zonde:)

chips lik ik het liefste eerst af.
    muntdrop en kruidnootjes eet ik per 2. Anders smaken ze niet.
    brood met verschillend beleg eet ik eerst allemaal voor de helft(korst inderdaad eerst) en vervolgens beoordeel ik t en eet ik de rest van minst lekker naar lekkerst op.
    Als we een stukje vlees hebben laat ik dat als laatste liggen

Voor de rest ben ik een doodnormale huisvrouw:)

19. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    als ik kruidnoten eet zuig ik er altijd op totdat het weer 'deeg' is.. :D (ik zou het liefst gewoon een hele homp kruidnoten deeg opeten, of cakebeslag, koekjesdeeg etc.etc. alles smaakt ongebakken toch een stuk lekkerder :p)

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik eet bij een twix eerst de randjes met de chocola en dan de caramel op en als laatste de biscuit. Ik blaas eerst op een bastognekoekje (dan wordt ie wat zachter). Van een snack als kipnugget eet ik eerst het velletje er af en dan pas de inhoud. Bij een loempia haal ik eerst de binnenvulling er uit en eet die als laatst, hetzelfde bij een kroket trouwens.
    En nog veel meer die ik zo niet meer weet.

Deel Deze Pagina