Wat doe jij 'savonds met je man/vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Gekke vraag misschien maar ik vroeg het me ineens af :)

Vanmiddag was mijn best vriendin over de vloer, samen met haar vriend, en had een stapel spelletjes mee.
    Ik ben gek op spelletjes en de doos waar met koeienletters 'colonisten van catan' op stond werd uiteraard meteen op tafel geleegd en het eerste potje was begonnen.

Ik zei daarnet nog tegen mijn vriend (spel-o-foob) dat ik het zo jammer vond dat hij er niet van houdt.
    's avonds is hij vaak lekker aan het rommelen met zijn paludarium en terrarium of de inrichting van de bak voor de hagedis terwijl ik lekker zit te zp'en of een spelletje op de computer speel.
    Soms ben ik ook helemaal in mijn eigen wereldje terwijl ik bezig ben met oefenen voor mijn opleiding of een taart aan het maken ben voor iemand.

Maar voor de rest..... we doen zo weinig sámen.
    En juist omdat we nu allebei steeds een stukje beter in ons vel gaan zitten, er meer begrip is voor elkaars gevoelens, er meer gepraat wordt en we eindelijk gewoon weer elkaar een beetje gevonden hebben.... mis ik het best wel om wat samen te doen.
    Nou hebben we laatst Tygo bij opa en oma gebracht voor een logeerweekendje en hebben we genoten van een drie gangen menu.
    Maar ja, da's een speciaal momentje.
    Een film kijken hebben we allebei ook al niks mee, momenteel zit er weinig leuks tussen.

Ik ben inspiratieloos! Wat doen jullie samen?
    (en dan begrijp ik heus wel dat het niet élke avond zo is natuurlijk, ik bedoel ook gewoon 'gezelligheidsdingen' ;) )

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Savonds doen we vrij weinig samen haha, Ml kijkt meestal tv en ik zit meestal op de pc dingen te doen.
    wel in 1 ruimte dus we praten wel met elkaar.

Maar we hebben ook avonden dat we samen een film kijken maar echt een spelletje of iets niet echt
    Ja wordfeud via de telefoon haha

Misschien gewoon lekker een keer hotel boeken?
    lekker de sauna in samen of iets ?
    ik zit er ook steeds aan te denken een weekend weg te gaan samen ..

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Meestal komt mijn man vrij laat thuis van zijn werk en is het dus vragen hoe elkaars dag was, wat drinken samen, beetje tv kijken en that's it.

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik dacht al dat wij de enige waren die zo ''saai'' zijn.
    we doen beide ons eigen ding eigenlijk ..

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Dat varieert hier van niks tot samen Xboxen hihi.

Ik vind het soms ook gewoon heel fijn om lekker met de voetjes hoog tv te kijken

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij doen ook weinig in de avond. Samen eten vragen hoe elkaars dag was en dat was het dan ook.
    Soms een filmpje of lekker samen eten koken.
    Spelletje doen houd manlief ook niet echt van, behalve op vak;). haha.

Heel soms verras ik hem dan ook met een avondje uit of een nacht in een hotel. Gewoon echt aandacht voor elkaar hebben.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier zit manlief vaak op zolder, bezig met zijn werkproject. Ik zit beneden tv te kijken, op de ipad en telefoon tegelijk. We doen samen nooit spelletjes, hooguit op vakantie. Als ml niet werkt dan kijken we samen tv en valt hij halverwege in slaap... Ook heel gezellig, whaha. Hier dus een burgerlijke en saaie boel, maar we voelen ons er prima bij, dus iedereen blij. Dit is voornamelijk op doordeweekse avonden.

We gaan heel soms uiteten en in het weekend hebben we altijd wel iets te doen. We hebben altijd wel wat gepland staan. Ben vaak blij dus als we eens een weekendje rust hebben :D. We Spelen wel graag spelletjes met vrienden van ons. 30seconds is de laatste tijd onze favoriet :p

8. sjak

sjak Niet meer actief

Gewone werkdagen zitten we op de bank en kijken tv, staren naar onze i phones, tablets, Netflix ofzo... Maar we gaan bijna elke maand een weekend/nachtje weg (dochter gaat bijna altijd mee) We gaan ook elke week op zaterdag of op zondag 'leuke' dingen doen en eens in de twee maanden dagje sauna.

9. beccie

beccie Niet meer actief

wij zitten ook meestal allebei op een bank, tv staat aan en we hebben allebei een laptop op schoot ;)
    dus dit klinkt ook best saai haha
    ondertussen praten we wel wat hoor

we houden ook wel van darten en hebben hier een dartbord, maar eigenlijk doen we het nooit meer, alleen als er een storing is met internet/tv :)

10. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    We beginnen vaak met 2 afleveringen van een serie, daarna spelen we een uurtje World of Warcraft samen en als afsluiter speelt hij nog wat op de playstation en lees ik een boek of ik zit op ZP :p

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    We zitten allebei op onze eigen laptop, soms speelt hij een spel en dan kijk ik mee, kletsen en de rest is niet voor ZP bestemd :D

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Vanavond hebben we samen alle lego setjes van onze jongens weer compleet gemaakt..... Gelukkig is dat niet elke avond.
    Verder kijken we enkele series gezamenlijk. We klussen momenteel ook veel in de avond samen, maar verder is het ook ipad en even rust samen. Regelmatig is een van ons twee s avonds weg door de week dus zoveel tijd samen hebben we niet eens....
    In het weend kijken we samen met de kids in het begin vd avond regelmatig films of spelen met zijn vieren spelletjes, maar met zijn tweeen doen we dat veel minder

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier zijn we uber saai

ik of hij zit op de laptop.
    Ik of hij kijkt tv
    of we kijken samen een serie op tv

We zijn max 3 avonden in de week samen thuis

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Wij hebben een beamer met een groot bioscoopscherm en daar kijken we als we thuis zijn bijna elke avond wel een film of serie op. In principe zonder verdere telefoons of iPad op schoot, we kijken wel echt gezellig samen eigenlijk. Verder gaan we graag uit eten en naar de bios. Spelletjes doen we weinig eigenlijk, maar willen we wel vaker gaan doen als de kinderen ouder worden.

15. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    wij zitten in 1 ruimte. Man zit beetje tv te kijken en ik zit meestal te pc-en of lees een boek. Heerlijk!
    Af en toe gaan we eens een avondje theater of bioscoop doen. Maar dat is misschien 4x per jaar.
    spelletjesavonden hebben we wel met vrienden/familie. Vooral in de wintermaanden. Is ook leuker om met meerdere mensen te doen :D

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zit op mijn laptop te internetten en partner leest een boek of zit op zijn computer.
    Heel soms kijken we samen een film ofzo.

Gezelschapsspellen is echt niks voor mijn partner. De keren dat ik hem heb proberen te overtuigen in 't verleden zorgden voor een gezicht tot op de grond bij hem en een duidelijke afkeer.

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Tv kijken, samen een spelletje (kaartspel, mens erger je niet oid) of xboxen. We brengen de kleine nooit weg uit logeren, dus doen buitenshuis weinig met z'n tweeën. We hebben die behoefte ook niet. Als we buitenshuis iets doen, dan gaat onze zoon mee.

18. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Helemaal niets van hij werkt elke avond! Dus kan heerlijk zelf bepalen wat er elke avond op tv gekeken wordt! ;)

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

Niets. Ik sport hij gaat gamen.

20. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Dat varieert nogal. Soms ben ik boven bezig in de babykamer, soms hij in zijn slangenkamer. We kijken regelmatig een filmpje. Gaan 2 keer per week 's avonds weg als hij moet darten. Af en toe doen we een keertje yahtzee. Gaan ook vaak op visite 's avonds of hebben vrienden bij ons over de vloer. Soms doet hij een spelletje op z'n laptop en kijk ik tv ofzo. Dat was het wel zo'n beetje buiten onze privezaken om ;)

Deel Deze Pagina