Eetgewoonten

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Mar 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

Feb 10, 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kroket pletten met vork en appelmoes erop! :D

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    4,559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er geloof ik niet zoveel, maar rauwe zuurkool met een klodder mayo, echt goddelijk!

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Met een frietje de goulash/sate uit een kroket eten en dan het omhulsel.

Van soep eerst al het vocht opdrinken en dan de groente/vermicelli/ballen met wat maggi erdoor.

Aardappels ,groente vlees lust ik het liefst allemaal door elkaar geprakt, met een beetje jus, peper, mosterd en sambal.

Overal gooi ik sowieso pittige Surinaamse chutney of van die hete Turkse sambal over. Ook op mn boterhammen bij de lunch.

Bij frietjes/aardappeltjes eerst de krokantje stukjes eruit eten.

Pindakaas met jam of hagelslag.

Bij noten bijt ik eerst het topje eraf (amandelen of para noten), dan eet ik de rest op

4. YoungMama

YoungMama Bekend lid

Jul 20, 2012
    583
    0
    0
    Ik wil graag symmetrisch eten:p
    Dus als ik bijvoorbeeld m&m's eet dan worden die eerst op kleur gesorteerd, vervolgens gaat er eerst een links, de volgende rechts etc. Ohja en ik combineer klein met klein en groot met groot anders is het niet gelijk.
    Verder vind ik het heel vervelend bij anderen als ze met bestek eten en de vork komt niet helemaal kaal uit de mond.
    Voor de rest ben ik volgens mij vrij normaal;).

5. Asherah

Asherah Bekend lid

May 22, 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Pepermunt lust ik alleen als het vriest
    Warme chocolademelk drink/eet ik van mijn lepeltje
    Ik zuig op chips totdat de lekkerste smaak er af is
    De oranje variant van dingen (zoals m&m's) laat ik altijd liggen

6. marietje85

marietje85 Bekend lid

Aug 2, 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Frikandel eet ik eerst het velletje eraf. Ik laat ze ook net te lang in het vet liggen tot ze iets open barsten dan gaat het net iets makkelijker eraf. Bij brood eet ik eerst het bovenste korstje en dan pas de rest.
    Ik gooi hagelslag op mijn vanillevla en dan eet ik eerst alle vla op en dan pas de hagelslag waardoor ik eigenlijk nog geen vla met hagelslag tegelijk eet.
    Er zijn er best nog wel meer maar ik kom er niet zo snel op.

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    Ik ben ook een symmetrische eter, pinda's / cashewnoten / enz wil ik heel in mijn mond zodat ik de 2 delen links en rechts kan kauwen, helft links en een helft rechts zeg maar. Dit doe ik ook met gele m&m's eerst op kleur en dan eerst de choco eraf om de pinda precies door te bijten, maar hierbij houd ik wel alles in mijn mond.
    Ben van deze tik al een beetje af, maar ik wilde dus met elke kant even vaak kauwen, das toch best raar. ;)

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Ik eet negerzoenen altijd zo;
    Hap het topje eraf, lepel het witte op met een lepeltje, eet dan de chocola en als laatste het koekje...

pim koekjes; eerst de chocola, dan haal ik de gelei eraf, en leg ik op de bovenkant van mn hand, dan het cakeje en als laatste de gelei :-D

9. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

Jun 22, 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lolly's eet ik niet vaak, maar als ik ze eet bijt ik die ook meteen kapot. Alle harde snoepjes trouwens..

Bounty's (heeeeeeerlijk!!) eet ik eerst de chocola erom weg en dan pas de kokos..

Tompous eerst de bovenkant eraf, en dan de onderste helft.. Anders smeert dat zo!

Pindakaas met hagelslag op brood..

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Oh, en rollade eet ik met appelstroop :-D

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    En als we patat eten mag er geen saus over mn patat... daar kan ik echt panisch op reageren. Mijn man maakt al 14jaar hetzelfde grapje, en doet altijd net alsof hij de saus op mn patat giet...
    en ik kan gewoon niet NIET reageren... :-D

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

leuk topic :)

Boterhammen met kaas en jam,
    of kaas en mosterd,
    pindakaas en hagelslag.
    Verder heb ik geen gekke dingen geloof ik.:p

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

stelletje gekken zijn we met zijn allen.. haha

14. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik eet bij negerzoenen altijd eerst de chocolade op zodat je een witte negerzoen overhoud, dan het witte eraf eten/ of sabbelen :D en als laatste het koekje..
    Bij tompoezen haal ik de bovenkant eraf, en eet dan de vulling met de bodem op, en dan de bovenkant, dat glazuur is zo lekker.
    Engelse dropjes eet ik laag voor laag, van die gekleurde vierkantjes.
    Kitkat en twixjes enzo eet ik eerst de buitenste chocolade op. Bij de kitkatjes eet ik het binnenste dan laag voor laag op.

Verder weet ik het eigenlijk niet zo, maar volgens mijn vriend is dit gek genoeg :D:D

15. Cabb

Cabb Niet meer actief

M&m crispy, sabbel eerst de buitenkant en chocola eraf en kauw dan pas op het crispy gedeelte.

Zuigen op kruidnoten tot ze weer zacht zijn doe ik ook.

Vissticks eet ik eerst het korstje op en dan pas de vis

Kipcorns eet ik bijna nooit maar daarmee deed ik t zelfde.

Ribbelchips bijt ik iedere keer een ribbeltje af.

Stroopwafels heb ik 2 manieren voor. Of ik bijt langs de randjes zodat ik een ruitvorm overhoud en knabbel dan steeds een randje extra af. 2e manier is rondom iedere keer en hapje zodat je precies uitkomt en daarna weer rondom hapjes eraf en dan blijft er een laatste hapje over.

Nou heb ik niet echt het idee dat ik iets mankeer maar zo ben ik veel langer zoet met slecht eten, uiteindelijk geniet ik dan meer en eet minder dus ik blijf er lekker mee doorgaan :p.

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

-soep: eerst lepel ik de boullion op en daarna pas het "dikke"(groenten etc.)

-het allerlekkerste vind ik zelfgebakken friet en dan de jus van biefstuk erover (biefstuk hoef ik niet).

-twix ontleed ik ook haha.

-broodje kroket, prakken, maggi en appelmoes erover.

17. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    een eierkoek met suiker in een diep bord met havermoutpap eroverheen gegoten.

kaas moet sambal manis overheen

ik vind alleen de groene margarine van de lidl lekker op brood.

18. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

Sep 12, 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik spinazie ga eten prak ik eerst de aardappelen dan spinazie erboven op mikken en prakken dan een eitje aan gort prakken en er doorheen dan een gehaktbal in mini stukjes hakken en er doorheen daarna een flets ketchup erop en een lepel of vier appelmoes en dan alles door elkaar mengen.

Brood tot balletjes kneden en dan opeten ( kadetjes)

Twix inderdaad ontleden zelfde geld voor kinder bueno

Speklappen eet ik alleen als ze keihard en bijna zwart zijn.
    Wit broodje met een dikke vette klodder mayonaise.

Ik eet alles vla als ik het uit het pak.mag drinken anders hoef ik het niet ( enige wat ik uit pak of fles drink.)

Dat was het ongeveer.

19. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik heb geen rare eetgewoontes, voor mij is het namelijk heel normaal hahaha:D

Ik eet bijna alles in laagjes als dat kan..
    Dit doe ik wel alleen als ik thuis ben, niet als er andere bij zijn hahaha. Buiten mijn ouders, en man.

20. Eriva

Eriva Niet meer actief

Een kaassoufflé met mayonaise, appelmoes en pindasaus.... jammie....

Share This Page