Als we friet halen wil ik aaaaaltijd een kaassoufle en net liefst haal ik eerst de kaas eruit door het met een frietje eruit te scheppen en dan eet ik de korst pas op.
Raarrrr... Ik maak altijd m'n sla aan met olie, azijn, peper en zout. Als de sla op is en er is nog dressing, drink ik de rest op... Of ik gooi het over m'n patat (als we er patat bij eten).
Bij wit vers brood de binnenkant eruit halen en bolletjes ervan draaien en dan smullen. Perssinasappelen in 4 parten snijden en dan uitzuigen,heerlijk!!
Ik at vroeger ook altijd maggi over mijn friet en het liefste deed ik er dan ook mayo over spuiten en dan heel mijn vork volprikken en dan schransen.... maar aangezien ik nu weet dat maggi heel ongezond is heb ik het niet meer in huis en daardoor vind ik mayo erover spuiten ook niet lekker meer! Oh ja! En ALS ik vers witbrood eet, het liefste met hagelslag en dan helemaal fijn pletten en dan eten...
Oh, ik heb er mg wel eentje; ik doe het eens per jaar: vers wit brood halen EN een pot pindakaas en dan die combi, gmjammie!!
Ik sorteer de Engelse drop. Dus alles uit elkaar halen en dan op volgorde van kleur opeten en de bruine als laatste. Mijn man verklaard me nog steeds voor gek elke keer als ik dat doe!
Als ik een boterham met kaas maak en ik schaaf een plak kaas met een gat erin, eet ik die zo op 'want die is te lekker voor op de boterham'..
Geniaal Ik werd een paar jaar geleden uitgelachen toen ik bij de ouders van een vriendin bleef eten en op mijn yoghurt zat te kauwen. Ik had echt geen idee dat dit niet gebruikelijk was en heb mijn hele leven gedacht dat iedereen dat zo deed Gelukkig is iedereen in mijn omgeving het nu wel gewend
Tompouce (en geloof me, ik heb er wat weg gewerkt toen ik bij de hema werkte ).. Het roze dakje er af, slagroom er af likken en op het bordje terug leggen. Vervolgens alle room van de tompouce er af eten. Dan is de bodem aan de beurt en als laatste het dakje pas. Ja hoor, dit doe ik overal
Leuk topic Ik doe altijd op mijn cracker, leverworst, mosterd en klein beetje hagelslag. Eet mijn frikadel altijd met ketjap anders hoef ik m niet. (Doe ik al van kleins af aan) Broodje smeerkaas met hagelslag. Doe ook eerst de minder lekker belegde broodjes eerst op eten en daarna de lekkere. Verder vast nog wel dingen maar daar kom ik nu even niet op.
Kroket of bamischijf eerst leeg lepelen en dan pas de buitenkant opeten. Kipcorn eerst de buitenkant. Nibbit at ik op kleur. Nootjes eerst het buitenkantje .Soep met balletjes at ik de balletjes het laatst. Bij iedere hap aardappels en groente neem ik een inimieni stukje vlees. Ik eet graag jam in de vanillevla. Ik eet nu natriumarm maar jeeeee wat kon ik genieten van veel van het bovenstaande
Ik ben ook een yoghurtkauwer Verder ben ik best normaal geloof ik. Brood met boter, pindakaas en kaas vind ik wel erg lekker, maar eet ik zelden. En leverworst met appelstroop. Maar verder geen dwangneuroseachtige trekjes qua eten dan Oh jawel! Bedenk ik me nu! Als ik een gebakken ei eet, dan MOET de dooier heel blijven en die 'blob' die bewaar ik tot het laatst en stop ik dan heel in mijn mond. Ooohh, dat vind ik lekker!
Oke,ga allemaal maar alvast over je nek 2 cup a soup in een zakje,beetje water erbij zodat het van die dikke brokken worden en die eet ik op. Als ik dit lees ga ik bijna over m'n nek en toch doe ik het.. Schepijs moet persé met het lepeltje van de ijstent gegeten worden. Dat plastic lepeltje. Nahla,ik vind het ook vies,sorry hihi.
Crocus, dat klinkt idd walgelijk ik vind cup a soup sowieso al niet te eten. Maar als jij er gelukkig van wordt, lekker doen
Hahaha ik word er niet gelukkig van want hou teveel vocht vast door het zout dus moet er echt mee kappen Nog ene: cakebeslag maken en zo opvreten. Aangezien ik daar heel dik van werd toch maar mee gekapt. bij een sundae eerst het softijs opeten en dan pas de caramel. Bij chips de hele eruit pikken. Mijn broer sloeg toen we ruzie hadden ooit in mijn chipsbakje om de hele kapot te maken *snik* ieuww ril
Dit dus! Ik dacht echt dat ik alleen was op deze aardkloot met deze vreemde gewoonte! Ik haal ook de princekoekjes van elkaar en lik de chocolade eraf, en ik drink nooit cola maar als ik tomatensoep eet, dan moet er cola bij. Alleen dan lust ik het. I know i'm crazy Oh en de kroket eet ik inderdaad ook eerst leeg, voor dat ik het velletje op eet. Met heel veel mayo uiteraard.
Kroket leeg eten met een frietje en dan vervolgens het velletje in de mayo dippen en op eten Ik durf ijsstokjes niet aan te rakan (van een raketje, magnum etc, vind dat 'akelig' hout) dus dan haal ik het folietje er af, draai deze om het stokje heen en dan pak ik het ijsje dus wel bij het stokje maar dan met de folie er om heen Geroosterde boterhammen moeten precies goed besmeerd zijn. Op het werk vinden ze me vaak een stucadoor, zo zorgvuldig smeer ik de paté/filet/salade etc op mijn brood Als we gekookte aardappelen eten prak ik altijd mijn groente er door heen. Ben niet zo'n groente eter maar zo eet ik het wel goed (geldt ook voor mijn dochter). Dit doe ik alleen bij mijn ouders, als die gekookte aardappelen op hebben en ze hebben over dan eet ik ze de volgende dag gewoon zo op, koud, zonder saus oid. Gewoon een paar losse aardappeltjes Doe het alleen bij mijn ouders omdat mijn moeder aardappels precies goed kan koken
Mijn vriend heeft altijd iets aparts met toetjes. Dubbelvla eet hij eerst de chocolade smaak op en dan de vanille. Hij is ook altijd voorzichtig met die pakken omdat hij niet wil dat de twee smaken mengen haha. En bij zo'n toetje met room er op roert hij eerst alles door elkaar om vervolgens zijn lepel in het toetje te steken, een paar keer het lepeltje te 'schudden' en dan in zijn mond. Dus niet scheppen met het lepeltje maar schudden. Het is een aparte