Eetgewoonten

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik kan heel boos worden van slechte koffie. Echt letterlijk boos, dan is mijn dag verpest. Andersom kan mijn dag gemaakt worden door een geweldige cafe latte of cappuccino.

Vroeger, toen ik met de trein naar Leiden moest, maakte ik vaak een totaal onnodige stop op Schiphol omdat daar een tentje zat dat echt goede koffie maakte.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    oh dat van die dubbel vla, dan zou hij het moeilijk krijgen hier in huis met 4 grapjassen en een hoog risico dat we het pak eerst even flink schudden voordat we het aan hem geven.

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Chips dippen in cup a soep.

Snoepjes op kleur eten, geel-oranje-groen-rood-paars van vies naar lekker.

Banaan bij de pasta maar dat is aangeleerd uit mn man zijn land daar eet iedereen dat zo.

Kan geen lasagna eten zonder een mok thee.

4. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Ik geloof dat ik nodig eens me moet laten onderzoeken! Ik doe echt niets van al het bovenstaande! Moet er heel hard om lachen!

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ik kan moet! maggie op mijn speklap. Ben bereid er nog appart voor naar de winkel te gaan. En ook nog zo verslaafd er aan dat ik het minimaal 1keer per week eet. En ijsthee van karvancefitam. Word nerveus als er nog maar 1fles staat.
    hmm, hoezo verslaafd?

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Okay.. hier gaan we dan..:)

- Bamischijf moet exact door het midden, en dan op beide kanten (op de bami) maggi.

- Ik kauw op mn yoghurt, vla, toetjes

- Ik eet kaas met jam of pindakaas op brood, of pindakaas met hagelslag of jam.

- Nootjes eerst het jasje en de pinda's bewaar ik en eet ik later op

- Droge worst eet ik graag met mosterd. Kaas ook...

- Wit broodje met kaas, even in de magnetron, en dan wat sweet chili erover

- Broodje kaassoufflé met saté saus is heerlijk!! (wit bolletje)

- Wit bolletje met Patat en mayo!!!! Zoooo ontzettend lekker!

- Bolletjes (het liefst witte) vind ik het lekkerste als ik ze helemaal geplet heb tussen mn handen..

- Ik eet ook twix, bounty, kit-kat, eigenlijk bijna alles met een laagje chocolade in laagjes

- Ik vind van die kaaskoekjes errug lekker, maar dan wel met een blokje kaas, of een stukje droge worst tegelijk! hetzelfde geld voor tuccies en chips.

Ik kan voor de rest nu even niets bedenken.... :D En nee dat gebeurd niet iedere dag.. dan zou ik nog dikker zijn dan ik al ben.. :)

7. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Maar verder ben ik redelijk normaal :)

8. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt, geheel off-topic, maar wat voor machine heb jij thuis?

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Whaha ik zeg net tegen m'n vriend, wat een rare mensen op zp, eierkoek met boterhamworst.. Blegh:p

Zegt hij; schatje, ik ken nog iemand met een rare gewoonte, een rijstwafel beleggen met cheddar cheese en deze in de magnetron doet. En dan denkt haar vriend als hij thuis komt dat de hond heeft lopen kotsen..

Juist, dat ben ik:D

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik eet al van kleins af aan rauwe macaroni (ongekookte)
    Heerlijk,dan wordt het zo'n papje in je mond.
    Mijn kinderen zijn er ook gek op.

Wat ook lekker is is kaas op een schoteltje en dan in de magnetron.

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    moet om sommige eetgewoontes wel heel hard lachen :D

Komt ie:

Muntdrop moet per 2 anders vind ik ze niet lekker

(droge) rijst eet ik ALTIJD met appelmoes anders hoef ik geen rijst :p

Brood uit de vriezer wat nog beetje warm is smeer ik snel met boter en dan vlokken erop zodat ze nog een beetje smelten jammiieeee

Cakebeslag vind ik lekkerder dn cupckes :p (die belanden vaker in de prullenbak haha)

Ik lust alleen maar pizza margeritha en als ik 'm bestel MOET er verse knoflook op anders vind ik m niet lekker :p (om vervolgens een uur na t eten spijt te krijgen ivm dorst)

12. Angela123

Angela123 Niet meer actief

jeetje wat ik dacht dat ik rare gewoontes had zijn hier heel normaal

ik doe dus:

kauwen op toetjes en dan tot de conclusie komen dat ik het nog niet durf door te slikken. Daarom gooi ik er vaak hagelslag, vlokken of jam door dan heb ik er minder moeite mee

bambi hap lepel ik ook helemaal leeg

broodje kaassouffle met koude pindasaus ml vond het voorheen walgelijk tot hij het proefde (ja ik ben zo gek nog niet!)

kipkorn eerst inderdaad buitenkant en dan de binnenkant die ik eigenlijk helemaal niet lekker vind.

Bijna overal moet knoflook saus bij

andijvie en rode kool met zaanse mayo er door anders lust ik het niet

m&m eerst de buitenkant de nootjes verstop ik in mn wangen waardoor ik er op ten duur uitzie als een hamster en dan ze in 1 keer allemaal opeet. Borrelnoten idem

negerzoenen ontleed ik ook helemaal :D

vroeger had ik nog meer obsessieve eetgewoontes maar daar ben ik in de loop van de tijd vanaf gestapt. Gewoon omdat het mij teveel tijd kostte

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik sorteer fruitsalade bijvoorbeeld en dan eet ik het om een bepaalde volgorde. Zelfde met snoepjes in verschillende kleuren. En bijvoorbeeld bij duo pennotti wil ik die twee kleuren perfect gescheiden op m'n brood hebben.

Bijna overal moet geraspte kaas bij. Of appelmoes.

Komkommer dip ik altijd in sojasaus

Oh en Olvarit fruit potjes vind ik heerlijk. Vooral die met mango voor 6+ maanden, jammieee!

14. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Bij patat eerst de kleintjes en dan de normale
    Loempia eerst de binnenkant dan de korst
    Bamibal eerst de kost dan de bami mixen door de mayo
    Koketvulling eruit lepelen met patatjes dan de korst vullen met mayo
    Krentenbol eerst proberen alle krenten eruit te peuteren en dan opeten

Verder niet raar maar erg lekker, broodje mexicano met komkommer pindasaus en sambal

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Huh, jouw brood komt warm uit de vriezer?

16. Eriva

Eriva Niet meer actief

Macaroni met mayonaise...

Als ik mandarijn eet, haal ik echt al de witte friemeltjes eraf. Daarna partje voor partje opeten, maar... Als ik er te lang heb op gekauwd en het vocht eruit is, vind ik het vies. Krijg het dan niet meer doorgeslikt en spuug het uit...

17. Eriva

Eriva Niet meer actief

Oja, als ik een zak chips open maak, pik ik eerst altijd de dubbelgevouwen chipjes eruit, die zijn het lekkerst hihi. M'n man heeft hier altijd commentaar op :)

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat met een mandarijn heb ik ook inderdaad! Heb dan uiteindelijk een hele homp uitgekauwd vel in m'n mond en gooi het dan maar weg..

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    - slappe tosti's
    - slappe dikke friet
    - koude gekookte aardappels
    - naturel chips met m&m's
    - dubbelgevouwen chips zijn het lekkerst

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik doe altijd bij groenten soep eerst het vocht opdrinken en dan daarna de groenten op een boterham leggen die is ingesmeerd met kruidenkaas. En dan opeten.

Of als ik pluissiesvlees ( bekend als draadjes/stoofvlees ) eet dan wil ik ipv mayo een bakje blanke vla er bij, dan doop ik daar mijn vlees in en dat is zooooooo goddelijk.

De twix eet ik ook als zovele hier, eerst het chocolade en caramel en dan pas het koekje.

Macaronie eet ik alleen met een klodder picalilly er op.

Deel Deze Pagina