Bah alweer ziek ....

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ben er echt klaar mee.
    De hele winter ben ik al aan het rommelen met mijn gezondheid...
    Verkouden,grieperig,blaasontsteking....
    Dan gaat het weer even goed,en dan ben ik weer verkouden.
    Heb net voor de carnaval een kuur gehad ivm keelontsteking en beginnende longontsteking,en vanaf donderdag ben ik weer ziek.
    Hoofdpijn,keelpijn,veel hoesten...

Heb op mijn werk nog geen vast contract dus wil me niet ziek melden en ga telkens ook braaf naar mijn werk,maar iedere keer ben ik de weekenden zwak,ziek en misselijk....
    Ga vanmiddag naar de dokter en hoop dat ik morgen gewoon kan gaan werken....
    Ben het echt beu!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gedver dat kan ik je geloven. Ziek zijn is al niet leuk, maar als het dan ook nog eens niet goed overgaat dan ben je helemaal zo'n wrak.
    Heel veel beterschap!!

3. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heb je antibiotica gehad? Die zijn niet zo heel goed voor je darmen waardoor goede voedingsstoffen niet zo goed meer worden opgenomen. Misschien een tijdje probiotica nemen? Beterschap!

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    hier ook. altijd de hele winter. nu weer bijholteontsteking. vanmiddag naar de dokter en hopelijk krijg ik een kuur want alle neussprays en zooi helpt niet

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Dat is ronduit vervelend inderdaad. Slik je momenteel iets van extra vitamines? Bijvoorbeeld Echinea Force (kun je gewoon van de Etos halen, die zijn erg goed)?

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    rot zeg! ik was eerst ook altijd constant ziek maar sinds ik heel gezond ben gaan eten/leven ben ik nauwelijks nog ziek. ik denk dat dat ligt aan de extra vitamines/mineralen die ik binnen krijg. misschien wel fijn om in ieder geval extra vitamines te nemen? weet natuurlijk niet hoe je nu leeft :)

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Bah! Hier niet zoveel ziek vd winter, 1x buikgriepje gehad(week), alleen van onder zeg maar ;) . Kleine meid van ons helaas wel aangestoken, zij was ook aan de diarree.
    Laatst de pineut door een enorm hardnekkig verkoudheidsvirus. Eerst man, toen dochter en nu ik, begin wel op te knappen maar ben al hele week bezig en heb 3 nachten nauwelijks geslapen doordat alles verstopt zat. Ik ben het zo zat! hele week al voor doodzieke dochter gezorgd, dus totaal afgedraaid daarna, word ik zelf ziek en dan dus ook nog nauwelijks slapen.
    Hoop dat ik snel opgeknapt ben, want de muren komen inmiddels ook op me af, moet echt even de deur uit(met of zonder dochtertje).

Beterschap!!!!

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Heb nu een virus infectie aan mijn bovenste luchtwegen..
    Heb wel tabletten mee gekregen voor het hoesten,vooral voor de nacht dan..
    Ben meteen bij het Kruitvat geweest voor vitamine tabletten,ik eet al veel groente en fruit maar schijnbaar nog niet genoeg...

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben dat vorig jaar thuis met z'n viertjes gehad, van het een in het ander. En na een vitaminekuur begon het te beteren. Maar 't is niet leuk om zo vaak ziek te zijn... Beterschap!

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wat bedoel jij met een vitaminekuur?

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik haal meestal zo'n doos van Supradin en neem die volledig uit. Hier in B noemen ze dat een vitaminenkuur. Zodat je vitaminen in je lichaam weer helemaal aangevuld worden en zo je weerstand ook weer verhoogd.

Deel Deze Pagina