Ik " mag" van mezelf 1 keer in de maand een reep chocola van Tony's halen en in 1 keer opeten. Ik woon vlakbij het bos, loop er zo in en ga dan tijdens m'n wandeling op een bankje in het bos zitten en eet 'm helemaal op. Ergens ook wel omdat ik me er een beetje voor schaam dat ik het doe , maar vind ook best dat ik dit kleine geheimpje voor mezelf mag hebben. Het eet gewoon het lekkerst zo helemaal alleen in de natuur.
Overdag wel eigenlijk. 'savonds of op een feestje drink ik ook wel wat voor het lekker. Maar overdag eigenlijk nooit.
Wederom alleen de OP gelezen. Ik denk dat juist wanneer je het nooit doet, die trek ook niet komt. Suiker is een verslaving. Ik merk ook dat als ik een tijdje minder suiker heb gegeten, dat ik dan ook veel minder trek erin heb.
Mijn man heeft dat ook. Pinda's lijken zijn grootste uitspatting te zijn. Mijn dochter is ook geen echte zoetekauw, hoewel ze een enorme zwak voor chocolade heeft maar dat mag net zo goed 82% zijn. Ik was wel een echte zoetekauw. Maar sinds ik koolhydraatarm eet (bijna 2 jaar) zegt zoet mij ook weinig meer. Taart word ik zelfs beroerd van. Een snackschaal op vrijdag ligt hier dus vol komkommer en tomaat.
Ik vind dat altijd heel bijzonder te lezen, eten van zoetigheid en junkfood staat dus synoniem aan gezellig zijn op feestjes oid? Ik vind namelijk mensen die staan te dansen, dollen, lachen enz vele malen gezelliger dan etende mensen. En eten houdt niet op bij zoet
Ik houd het niet echt bij haha. Maar ongeveer op een gemiddelde dag: - Ontbijt klein schaaltje yoghurt met granen, noten en 1 nectarine/banaan/appel oid erin gesneden. - Lunch 1 boterham met stuk fruit, of een kop soep of salade oid - avondeten gewoon normaal 1 bord (geen idee wat meer of minder is) En ik zit daarmee helemaal prima qua verzadiging. Moet echt iets van 4-5h tussen maaltijden hebben om hongergevoel te krijgen. En ik eet als ik honger heb, niet omdat het tijd is. Tussendoortjes eigenlijk niet. Overigens drink ik wel alcohol, maar geen sap of frisdrank (vind ik echt veel te zoet). En daarbij kan ik echt genieten van lekkere antipasti. Liefst puur (olijfen, tomaten, tapenade, stukje brie oid)
Zucht, ik zou willen dat dit mijn gewoonte was! Alhoewel gewoon onbezorgd genieten van iets lekkers zou ook fijn zijn. Mijn man heeft overigens ook van zichzelf ook hele goede eetgewoonten. Hij eet brood en avondeten, en tussendoor fruit en ook wel een keer een koek. Verder snoept hij wel mee als er iets lekkers is, maar nooit teveel. Hij zal het ook niet uit zichzelf kopen. Ook met alcohol, hij geniet van n speciaal biertje, en ook gerust nog n paar, maar hij zal nooit teveel drinken. Hij heeft ook een heel gezond gewicht en komt nooit aan.
Dank je. Alleen vind ik een banaan met yoghurt smorgens niet echt weinig.. ik zit bomvol als ik een banaan eet. Drink jij wel (veel) water tussendoor? En koffie/thee?
Dat klopt, daarom eet ik om 7h en dan pas week rond 14h . Ik drink als ik dorst heb.. Dat verschil onwijs per dag.
Oh heerlijk! Woonde ik maar bij het bos. Idd een perfecte plek voor een Tony's. Mijn man neemt welke maand een reep mee als ik ongesteld ben. Hij begrijpt me
Dit heb ik ook. Ik snoep zelden. Koekjes eigenlijk nooit. Snoep en chocola ook niet. Zoet beleg niet.. paar keer per jaar ijsje en af en toe dessert in een restaurant. Wat ik wel doe: wijn, kaasjes, noten, worstjes, olijven..vast ook niet altijd even gezond