Hoi allemaal, Lees er graag over. Vind het zo heerlijk om te lezen dat er zoveel andere vrouwen zijn die hunkeren naar slecht voedsel. Ik ben in verwachting van onze tweede zoon en ik heb zo een behoefte aan hartigheid zoals: Zoute cashew noten Pistache nootjes van de notenboer Zoute roomboter Smeerkaas van goudkuipje Mac Tijger Borrelnoten van Duyvis Chipito chips Paprika chips Kaaskoekjes/blokjes Zoute popcorn Augurk Zaanse mayo Kroketjes Ook wel zoetige dingen, maar in mindere mate: Pinda M&Ms Ritter Sport die witte met noten Kleine candy bars Herkenbaar? Wat zijn jullie guilty pleasures?
hartig: Kaas Worst kruidenkaas/boter Patat kroket frikandel Knoflooksaus ui/paprika lekker bakken.. Zoetig: Reuze mergpijpen van de aldi winegums CHIPS!!
Ik werk bakken met fruit naar binnen en een broodje Mexicano en broodje braadworst met curry en mayo hmmmmmmm
Hierr frietje oorlog dus mayo satesaus en ui. Portugese chorizo gebakken of magnetron. Avocado. Portugese Tremoco (lupinezaad) Zoet Ijs Milkshake Danio Kersen Aardbeien Appels Griekse yoghurt met druiven Let wel de frietjes zijn 8 steeltjes En de rest 100 gram of ml doordat ik een gastric sleeve heb. Maar ooo wat heb ik er elke keer trek in Oh ja en blikje foots ijskoud. Of blikje rode fernandes.
Hier erg veel trek in: - (veel) Aardbeien -Griekse yoghurt met blauwe bessen -Tosti's -Kip.. vooral van de slager die aan zo'n spit heeft gedraaid 😍 of KFC als we daar in de buurt zijn! -Patat (oorlog of speciaal) -Kroket -Ongezouten notenmix van AH -Beschuit met jam -Kettle cooked chips naturel Verder drink ik veel water en anders de fruitmix van roosvicee limonade, soms thee. Als ik te weinig fruit eet merk ik het wel meteen.. obstipatie.. 😒
Mijn echte zwangerschapsverslaving zijn waterijsjes, van die goedkope die onbevroren in de schappen liggen. Vind het heerlijk om erop te bijten. Heb ik ook met ijsblokjes haha.
Eerste 17 weken: yoghurt en mandarijnen de rest kon ik niet aan 😄 Nu ijs! Schepijs waterijs het maakt niet uit. En witte chocolade 😍
Alle vette troep smaakt mij nu heel veel beter dan een bruine boterham Heb geen voorkeur voor een speciaal iets maar een warm broodje smaakt mij veel lekkerder dan een saaie boterham. En pizza smaakt mij ook veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan aardappels, groente, vlees!
Zoet, zoet en nog eens zoet. koekjes, ijs, jam op beschuit Maar ook broodjes kroket of mac Donalds op zn tijd. Geen gekke dingen zoals klei of zand oid 😉
Almhof room yoghurt! Dat eet ik al 2 weken als ontbijt want dat is het enige dat ik binnen hou met een lege maag. (Andere yoghurt werkt niet, gek genoeg) En s avonds maakt het me niet uit zolang het maar iets met gesmolten kaas is. Hihi
Ik at alles waar ik in aan had haha! Voor 2 eten was er niks bij. Einde zwangerschap +26 kilo. En dat gaat mij bij de tweede echt niet gebeuren haha.
Citroen in schijfjes snijden en dan in groot glas met water of spuitwater. Na een aantal glazen ao te drinken de citroen opeten. Mmm
Owww zoveel haha -Aardbeien met suiker -Chocolade -Hele zure appels -Pannenkoeken/Poffertjes -Lipton green tea -Watermeloen - maar vooral WATERIJS !!
Ik moet zeggen dat het bij mij reuze mee valt. Ik eet wel af entoe iets zouter. Lagere bloeddruk dan normaal. Verder eet ik wat ik voorheen ook graag at en zeker niet meer, want ik merk dat m'n buik minder plek maakt hahah