Onzeker: rommelende darmen/darmkrampen herkenbaar??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mandyke88, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandyke88

mandyke88 Lid

1 dec 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Afgelopen vrijdag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben .. dit is mijn 4e zwangerschap.. de vorige 3 zwangerschappen zijn niet gelopen zoals gehoopt.. 3x een missed abortion. :(

Nu heb ik vannacht ontzettende last gehad van rommelende darmen en darmkrampen.. het is alleen niet dat ik naar de wc moet ofzo.. heb er wel op gezeten maar dan hoef ik niet...

Iemand die dit herkent? Kan dit bij de prille zwangerschap horen? Ik word er zo onzeker door....

2. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Ik zit nog op het wachtbankje maar ik heb ook enorme rommelende darmen, althans , gister ging het de hele dag flink te keer , en toen ik in bed lag gisteravond hoorde/voelde k het helemaal. Mijn vriend en ik moesten er gewoon om lachen!
    Ik heb afgelopen vrijdag wat bloed/bruin verloren dus dacht ook dat mijn menstruatie ging beginnen maar nog niks . Ik moet het ook pas overmorgen worden als ik uit
    Moet gaan van eencyclus van 26 dagen. Nu moet ik zeggen ik heb verder
    Totaal nergens last van en mijn onderbuik rammelt ook als ik ongesteld moet worden dus ik denk dat het bij alle 2 kan horen en dus ook bij een zwangerschap hoor!
    Spannend !!

3. Angeliquek

Angeliquek Actief lid

24 mei 2011
    161
    58
    28
    NULL
    NULL
    Hoort er allemaal bij. Darmen zetten op door de hormonen en gaan plaats maken voor de groei van je baarmoeder. Geen reden tot onzekerheid en gefeliciteerd met je zwangerschap :)

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow ja, zo herkenbaar! Nu mef 13 weken nog pijn aan mijn darmen, onprettig en maakt soms onzeker. Maar voel het verschuiven, baarmoeder komt omhoog dus pijn zit hoger, onprettig maar een goed teken.

5. mandyke88

mandyke88 Lid

1 dec 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie berichtjes! Stelt me toch een beetje gerust.. ben zo onzeker na die 3 miskramen.. blehg! Heb gelukkig verder (nog) totaal nergens last van buiten die rammelende darmen en darmkrampen en dat ik ontzettend moe ben .. dus ik mag niet klagen!

6. Logan

Logan Niet meer actief

Dat kan je heel onzeker maken, maar het hoort erbij. Mijn darmen zijn al eigenwijs zonder dat ik zwanger ben, maar nu helemaal. Vooral in het begin als ik dan ineens een felle steek kreeg dacht ik gelijk aan een miskraam. Niet gebeurd gelukkig en die darmen zijn nog steeds zo vervelend. :)
    Gefeliciteerd trouwens! Ik hoop dat het nu goed gaat, na drie miskramen is je dat echt dubbel en dwars gegund.

7. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Gefeliciteerd! Hopelijk gaat dit wondertje goed.
    Rommelende darmen heel herkenbaar.. Had dit ook rond de 5 weken bah wat voelde ik me slecht krampen.. Voelde aan alsof ik weeën had zo een pijn.. Ook een hele nacht op en neer naar wc gelopen en met weinig resultaat.. Ondertussen 21 weken zwanger☺️

8. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Oef ja herkenbaar.. ik ben PDS patient en normaal al extreem problematisch. Ik ben nu 26 weken zwanger maar mijn darmen herkende ik vanaf t begin al niet meer terug. Het hoort er allemaal bij en t zal heel je zwangerschap een beetje spelen, nu door hormonen, straks door je kindje die groter groeit enzo. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Ja hoor herkenbaar..heb zelf last van pds en nu is het helemaal ontregeld. Ik word s ochtends vroeg wakker en dan gaan mijn darmen niet normaal tekeer waarna ik vervolgens naar de wc moet. Heb daarbij ook wel eens last van bruinverlies..komt denk ik door je darmen/ obstipatie

10. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    De eerste weken van m'n zwangerschap had ik ook heel erg last van rommelende darmen, obstipatie en een opgezette buik. Na een week of 10 trok het weer weg.

11. mandyke88

mandyke88 Lid

1 dec 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie, ik zie dat jij ook 3 miskramen hebt gehad helaas.
    Maar nu zwanger en alles goed gelukkig???

Ik ben blij dat meerdere zeggen dat het er bij hoort.. ken het niet van de andere keren.. dus werd er inderdaad echt onzeker door.

Hopelijk is het een goed teken en mag ik dit keer ook een mooie voldragen zwangerschap krijgen met over een maand of 8 een mooie gezonde baby in mijn armen!

12. mandyke88

mandyke88 Lid

1 dec 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Het lijkt wel of ik een darminfectie heb ofzo.. zoveel darmkrampen heb ik en zoveel moet ik naar de wc.... hele nacht op de wc doorgebracht.. :(

Wat als het een darminfectie/buikgriep is.. kan dit kwaad??

Deel Deze Pagina