Ik ben nu als het goed is precies 8 weken zwanger en ik begin me met de dag moeier te voelen en heb sinds deze week ook last van een hele vieze smaak in mijn mond die maar niet weg wil gaan... nu heb ik vorige week maandag mijn 1e echo gehad en ze vertelde ons dat we misschien rekening moesten gaan houden met een miskraam... ik was die dag 6w5d zwanger, maar ze zag niet tot nauwelijks hartactiviteit... mijn vraag is nu kan ik dan nog wel nieuwe kwaaltjes erbij krijgen zoals die vieze smaak of is er dan misschien toch nog kans dat alles gewoon goed zit? ???
Ten eerste wat een vervelend nieuws om te krijgen zeg, ik hoop dan ook van harte dat alles toch goed gaat en jullie dit kindje mogen houden! Ik heb wel vaker gehoord dat wanneer je een miskraam krijgt of missed abortion de klachten vaak minder worden. Ik heb zelf ook een MA gehad maar had niks door omdat ik al helemaal geen klachten had dus niet te vergelijken. Ik denk dat wanneer je juist meer kwaaltjes krijgt alles toch wel goed komt hoor mja ik ben geen vk, gyn. of arts... de tijd zal het leren. Ik wens je in ieder geval heel erg veel succes! Liefs Nelleke
Wat een naar bericht...hopelijk zit het goed en kon ze het gewoon niet goed zien. Toen ik mijn eerste echo kreeg was ik ook erg benauwd voor de uitslag. Ik had heel weinig klachten namelijk. De echoscopist vertelde wel dat het hebben van klachten van persoon tot persoon verschilt. De één heeft geen klachten en is hartstikke zwanger, de ander heeft veel klachten en is niet (meer) zwanger. Maar als jouw klachten toenemen, dan lijkt mij dat wel een goed teken. Ik hoop nogmaals dat het goed zit met je kleintje! Wanneer hoor je meer??
Bij mij was er zeven weken na mijn laatste menstruatie nog geen hartactiviteit te zien. Nu heb ik een hele rare cyclus en achteraf bleek dat ik nog maar vier weken zwanger was. Pas twee weken later (negen weken na mijn laatste menstruatie) was er hartactiviteit te zien. Ik ben nu 13 weken en het kindje groeit goed. Ik hoop heeeeeel erg dat dit bij jou ook het geval is!!! Wat die vieze smaak betreft: ik kauw veel kauwgom, allerlei smaken, zelfs Bubbalicious...
HET IS GOED! HET KINDJE LEEFT! HET HARTJE KLOPTE PRIMA! Ik ben nu 8w1d en op 3 feb. 2010 uitgerekend! Bedankt voor al jullie lieve en opbeurende krabbels. Wij gaan nu genieten van een heerlijke tijd Liefs, mammamia!
ohhh gelukkig! Ik ben heel blij voor jullie!!! Ennuh die vieze smaak: geniet ervan zou ik zeggen, een goed teken!!