Beste tijd van je leven tot nu.

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 24 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Wat was, als je een beetje terugblikt op je leven, de fijnste tijd tot nu toe?

Bij mij is het de periode van 18, 19, 20 jaar zoiets. Afscheid van het onbezonnen leven. Echt genieten met vrienden. Paar jaar erna kreeg ik een serieuze relatie, huisje, boompje, beestje, kindjes. Heerlijk burgerlijk en genieten van mijn gezin. Maar die tijd van zo'n 10 jaar terug.. #memories haha.

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wauw.. moeilijke vraag.. Ik zou daar niet eens antwoord op weten..

In elke periode van mijn leven had ik wel iets fijns geloof ik.

Nu met kop en schouder springen mijn kindje en mijn man daar natuurlijk uit. Maar een paar jaar geleden was dat weer iets anders wat er boven uit sprong.

3. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    De beste tijd tot nu toe... waarschijnlijk de 2 jaar voordat ik mijn vriend leerde kennen. Toen was ik helemaal heerlijk losgeslagen hahaha. De beste feestjes, het meest geëxperimenteerd op seksueel gebied, veel gewerkt, veel uitgegeven. Veel mensen leren kennen. Als ik daar nog wel eens aan terug denk denk ik ja dat was echt gaaf. Maar nu hoeft dat ook niet meer, dat was toen een super tijd waar ik ook met plezier en een goed gevoel aan terug denk maar ben nu ook heel blij met mijn stabiele leventje met mijn vriend en kat :D

vinorosso vindt dit leuk.
  4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik denk tijdens de 7 jaar dat ik op Schiphol werkte. Veel mensen leren kennen, eigen huisje, veel gereisd, wat leuke relaties gehad en mijn huidige man toen uiteindelijk ook.

5. Hobbelpaardje

Hobbelpaardje Actief lid

23 aug 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    Het onbezorgde leventje mis ik. Alleen ik en mijn paard. Uren in de bossen. Heerlijk en wat mis ik die tijd!

kadootje en PenK vinden dit leuk.
  6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Nu.

Sunny37 en Ysabella vinden dit leuk.
  7. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    2017 geboorte van mijn dochter en het hele 1e jaar met haar, zo genoten en gelachen om/met haar. Nog steeds leuk maar als dreumes/peuter toch ook wel heel pittig.

8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Hier ook nu, ik had nooit gedacht nadat ik afgekeurd was dat ik nu zou staan waar ik nu sta. Een super gezin, een heel fijn huis en eigenlijk wel een beetje een traditioneel gezin en ik geniet daar zo ontzettend van. Laat mij maar lekker moederen blijkbaar ben ik daar voor gemaakt. :oops: ( ik heb net een heel “huis” van matten gebouwd voor mijn zoon, genieten joh!:cool::D)

Sunny37, Rosy90, Brinsa en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Liselou

Liselou Bekend lid

1 jan 2019
    898
    1.131
    93
    Basisschooltijd en nu! Basisschooltijd heerlijk onbezorgd en nu genieten van het moeder zijn, toch mijn grootste wens van jongs af aan:).

Rosy90 vindt dit leuk.
  10. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vond de middelbare schooltijd en mijn studententijd allebei heerlijk, maar als ik echt moet kiezen, kies ik toch voor mijn leven sinds de kinderen. Gewoon heerlijk burgerlijk: samenwonend, twee kinderen, koophuis, parttime baan en een hond.

11. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Ik vind nu eigenlijk wel fijn. Geen zorgen behalve dan de normale dingen waar je je zorgen overmaakt als je kinderen hebt. Zelf vrijwel geen onbezorgde jeugd gehad en ook nooit een losbol geweest. En het leven dat ik nu heb is wat ik wilde. Heel burgerlijk maar we genieten er echt van.

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Elke tijd heeft zo zijn charmes. Tot nu toe heb ik echt een goed leven, weinig ellende en veel geluksmomenten.
    Ik zou ook zeggen ‘nu’.

13. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    De zes maanden dat we op wereldreis waren... take me back!

14. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    maar ook nu met onze dochter vind ik het heerlijk hoor!

15. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Dat ik een jaar of 20 was
    Veel reizen, weinig verplichtingen

16. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Vind t een moeilijke. Heb meerdere periodes gekend die daar toe behoren.
    En onder mn mooiste en beste periode vallen helaas ook hele zware dingen die ik liever had overgeslagen. Trouwen met mn man en samen zoontje krijgen was zo mooi en bijzonder, maar ondertussen was mn vader ziek. En die is dus ook overleden 3,5 jaar erna wat het ook wel heel moeilijk maakt.
    En nu mn dochtertje op komst is weer heel mooi en bijzonder, maar mn vader zal hasr dus nooit leren kennen en daar word ik weer verdrietig van

17. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.700
    113
    Eerste jaren van mn studententijd, lekker druk bij verenigingen en organisaties/bestuurswerk, elke avond op pad, hele land door... heerlijk.
    Promotie, vooral het tweede jaar. Veel gereisd en gezien, ene congres na andere meeting, en 3 maanden werken in het buitenland.
    Maar ook nu met de kinderen, ik kan me niet meer voorstellen ze niet te hebben, een onderdeel van mij maar ondertussen zo steeds meer een eigen individu, zo gaaf om te zien!

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Mijn tijd op het MBO met de daarbij horende stap weekenden :roflmao: wat een plezier en onbezorgdheid.

19. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Vanaf Mn 15e ongeveer tot Mn 22e.. veel vrijheid! Daarna samen wonen en zwanger
    En jeugd ook thuis. Had het gewoon goed thuis met lieve papa en mama. Nu mag ik nog niet klagen maar het is anders..

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Van ongeveer 18 tot 24 jaar. Mijn man leren kennen, eigen huisje gekocht, nog geen verantwoordelijkheid over kinderen dus doen en laten waar je zin in hebt, heerlijke tijd!
    Nu met de kinderen vind ik het soms best pittig, ik blijk iets minder goed in moederen te zijn dan ik vooraf had gedacht en het vliegt me regelmatig aan maar ik kan me heel goed voorstellen dat ik dit over een paar jaar de mooiste tijd van mn leven vindt (achteraf ga je soms toch romantiseren he want toen ik 18-24 was vond ik het soms ook maar saai, alle dagen hetzelfde, wilde graag kindje etc en nu ik dat heb wil ik weer terug naar toen hahaha)

dds vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina