Ik zou zeker nog een tripptrapp nemen. Zelfs mijn oudste, bijna 6, zit daar het beste op. Dus ja, we hebben er 4 en voorlopig blijft dat nog wel even.
Ik twijfelde ook of ik een 2e stoel erbij moest komen toen de jongste werd geboren (ik vind ze namelijk zo lelijk). En toen overtuigde iedereen me hier ook om dat wel te doen. En idd geen spijt van. Oudste van 6,5 zit er nog heel goed op. Op de gewone eetkamer stoelen past hij steeds beter, maar toch wiebelt hij dan steeds tussen op de knieën, dan weer op de billen.
Bij de koffietafel, dat is wel een groot ding hoor. Haar stoeltje past er gewoon prima onder. Die wordt ook ingezet voor knutsel, kleur activiteiten. Ik zit meestal op de grond naast dr (ik zit altijd veel op de grond, net als mn tante), man op de bank. Alleen schilderen gaat op de eettafel (ligt geen kleed onder, dat is de enige reden). Dus tja, waar we een eettafel voor hebben...schilderen en buiten corona tijd spelletjes met vrienden en opa's en oma's (catan, kaarten en dungeons and dragona)