Hebben jullie de nieuwe reclame van B*rg*r K*ng al gezien waarin die 3 koeien naast elkaar neervallen om de gelijkenis te maken met 3 hamburgers op een broodje? Ik eet graag een hamburgertje (of 2 ) maar deze reclame vind ik eigenlijk best cru..
Op de website van burgerking kun je hem zien... www.burgerking.nl en dan ff naar die long burger gaan....daar zie je "naar de tvspot "staan.
ooooh...jeetje....nee die vind ik niet leuk...heel hypocriet misschien, want lust best een burger, maar dit soort dingen block ik dan graag uit mijn gedachtengangetjes.
Ik vind hem kei grappig! Als we overal over moeten vallen, is er niks leuks meer op TV! PS: Ik ben een enorme dierenfreak, mochten jullie mijn humor niet begrijpen!
ik ben reuze benieuwd.. Ik hebnet op de site gekeken, maar daar staat ie niet. Ik zag trouwens wel dat je kortingsbonnen kunt uitprinten.. COOL!
Dat is inderdaad zo, maar ik ben bang dat het in het echt toch heeeeeeeeelll anders gaat hoor En het is echt niet 1 koe voor iedere (ham)burger anders krijg je wel heeele grote broodjes Ik vind de reclame wel geinig. Groetjes anita
Die koeien zien eruit alsof ze een heeeeel goed leven hebben gehad en niet geleden hebben toen ze het loodje legden....die smaken daardoor vast extra lekker in een broodje hamburger....als het tenminste echte koeien waren geweest.
krijg gewoon honger van die site heerlijk al die hamburgers mmmm die reclame vind ik wel grappig hihi kuzz
krijg gewoon honger van die site heerlijk al die hamburgers mmmm die reclame vind ik wel grappig hihi kuzz