Oeps.....

Discussion in 'Voeding' started by Skye, Jan 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Mijn dochter eet met de pot mee en krijgt eigenlijk alles wat ze mag eten. Maar gister zat ze lekker boerenkool mee te eten, zit ik later in het groeiboekje te kijken van het cb, blijkt dat kinderen onder de 1 jaar nog helemaal geen boerenkool mogen!. Hoe serieus moet ik dit nemen en wat voor gevolgen zou het hebben als ze het wel eet! Er staat bij dat de darmen het nog niet aan kunnen. Wat versta je daar onder??

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och hahaha kan geen kwaad zo 1 keer neem ik aan gezien je dochter volgnes mij nergens last van heeft gehad?
    Anders zou je er wel bij hebben geschreven dat je hele nacht bent op geweest he?
    Je kindje had er flinke krampjes van kunnen krijgen.
    Boerenkool is een kool he en kan voor gassen zorgen of hoe zeg je dat?
    Enfin, als je dochter er niets van heeft gehad kun je het zelfs nog weleens geven hoor.
    De mijne at ook al met de pot mee vanaf 8 maanden.(lette en let nog steeds op hoeveelheid zout voor de rest ging alles er toen ook al in)

3. Skye

Skye Niet meer actief

Oh gelukkig. Nee, ze heeft idd nergens last van gehad, dus dan kan ik er vanuit gaan dat ze er dus tegen kan??? We eten het niet zo vaak hoor, dus ws de eerst volgende keer dat ze het krijgt is ze al een jaar hahaha. Thnx voor je reactie

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    ik heb het luca ook een keer gegeven toen hij een maand of 9 was. Was geen enkel probleem en hij vond t erg lekker. Ook geen krampen gehad, volgens mij wel een lekkere poepluier vol... Maar zag pas weken later dat het nog niet mocht, och toen was t al te laat.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Volgens mij heeft het niet heel erg veel gevolgen oid. Volgens mij is het alleen dat je meer kans hebt op krampjes/buikpijn bij de kleine.

Share This Page