eetpatroon na 6 maanden bv?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Alita, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Wat krijgen ze allemaaal na de 6 maanden te eten. Hoe vaak geef je dan nog bv? :D

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben begonnen met een beetje groente.. toen kreeg hij nog 6 /7keer de borst.

Hij eet nu smorgens en smiddags brood, zijn avond eten met fruit als toetjes en nog 4 keer de borst.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan is ook bijna 6 maanden, en dan gaan wij dus ook beginnen met bijvoeden. Ik ben me er nu een beetje in aan 't verdiepen. Wij willen gaan bijvoeden à la Rapley (als Milan dat ook ziet zitten uiteraard) en met groenten beginnen. Op borstvoeding.com staat een hele lijst van alles wat ze al mogen als ze 6 maanden oud zijn.
    Ik denk dat 'ie in 't begin nog maar heel weinig (of misschien zelfs niks) binnen krijgt van z'n groenten, en we dus nog geen bv kunnen laten vervallen, dus hij zou dan nog op ong. 7 x bv zitten.
    Wanneer we dan met fruit en brood enzo gaan beginnen weet ik nog niet, eerst even kijken hoe 't allemaal loopt.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Rapley lijkt mij ook wel iets, ben dit ook van plan. Heerlijk om te zien lijkt mij....

Deel Deze Pagina