Eetpatroon veranderd

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Sugarblossom, Nov 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik heb afgelopen maandag 1e x terugplaatsing gehad van een top embryo via ICSI!! En zijn heel pril zwanger. Nu moet hij/zij nog blijven zitten!! Vorige week vrijdag de punctie gehad dat rekenen ze dan de eisprong, dat is dan 1 week geleden maar...

Sinds de afgelopen 2 dagen eet ik s' avonds.. alsof ik van Expeditie Robinson vandaan kom :$ Hongerig alsof ik lang niet gegeten heb. Ik herken dit niet van mezelf ik ben een kleine eter s' avonds. Maar nu het liefst zo veel en snel mogelijk alles in mijn mond duwen ;) kan dit al zo snel dat ik hier last van heb?

Sinds 3 dagen geleden onwijs zin in bananen. Ik at ze normaliter nooit en vooral niet brood (met poedersuiker en boter) en dat s' morgens al terwijl ik s' morgens altijd een moeilijke eter ben geweest.

Heb zo snel honger ook is dit normaal?? of eet ik in de middag te weinig?

2. Pella

Pella Lid

Nov 21, 2012
    78
    0
    0
    den haag
    Haj sugarblossom,
    Van icsi ken ik niets maar van zw kwaaltjes...
    Veel willen eten lijkt me wel een mogelijk symptoom te kunnen zijn. Bananen eten herken ik helemaal niet. Zelf helemaal geen zin in.
    Wel kappertjes, pekelharing, tomatentapenade, en veeeel melk.
    Nog niet te snel dingen afleiden... Geduld!
    Ik duim voor je...
    Liefs!

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Moet erg lachen om deze reactie. Vooral het gedeelte "Nog niet te snel dingen afleiden... Geduld!"

Share This Page