wij maken zelf de groente en deze vriezen we in. Nu heb ik van die ijsblokjes houders waar ik het in invries. maar wat krijg je het daar vervelend uit ze!. Zit zo vast gevroren dat ik zowat de houder stuk moet slaan ( is ook al eens per ongeluk gebeurt op de tafel getikt om los te krijgen brak de houder af) om de nodige ingevroren portie eruit te krijgen.. Nu zoek ik bakjes waar je de groente per porie in kan invriezen en dus niet al te grote bakjes. Mijn dochtertje eet porties van ong 100 tot 125 gram groente. Ik zoek dus meerdere dezelfde soorten bakjes. Wie weet waar die te verkrijgen zijn? bij prenatal al wel wat gezien van avent maar vind dat zo vreselijk duur volgens mij moet je ook goedkoper een setje ergens van 5 of 8 of 10 bakjes of zo kunnen krijgen. evt met 2 verschillende inhoudsmaten mag ook maar niet zo'n setje waar elk bakje van de 10 een andere inhoud heeft want de meeste zijn dan veel te groot voor de inhoud per portie die ik wil invriezen Wat gebruiken jullie en wie weet waar ik ( niet al te duur ) zo'n setje kan kopen?
Xenos per 4 daar kan 100-125 in! Maar nu gebruik je dit portie, uiteindelijk meer. Ik vries ook de potjes in van Olvarit. Precies de goede maat. Maar heb de eerste weken met ijsblokzwkjes gewerkt. Groente was vloeibaar en ik spoot het met slagroomspuit erin. Elk blokje is 25 gram. Zo kan het ook maar heb dat maar 2 mnd gedaan. Rond 6 maanden is Siem aardappel erbij gaan eten en nu vlees erbij dus 180-200 gram. Ik vries 75 gram groente in en pak dan 3 zakjes eruit met aardappel en vlees koken en dan grof pureren. Daar doe ik 3/4 dagen mee en dan maak ik opnieuw klaar
Avent bewaarbekers 16x in pak. Echt ideaal kan ook in magnetron. Die van xenos kan niet geloof ik is niet bpa vrij