tandjes...

Discussion in 'Voeding' started by wonderteam, Nov 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou begon mijn zoontje gisteren al met bijna niet willen eten. Vanmorgen vroeg wou hij zijn pap al niet en hij liet net om 11.30 zelfs zijn fruithapje staan. (unicum voor hem :)) Nu was hij net alweer heel hangering en wou ik hem naar bed brengen. Ik kijk nog even in zijn mondje en zie prompt 2 hele duidelijke tandjes onderin ,waar nog maar een heel dun vliesje overheen zit. Nu denk ik dat het niet willen eten daardoor komt, maar kan dat geen kwaad? en wat als het te lang duurt? Het punt is namelijk ook dat hij niet drinkt uit een fles of beker, dus zo wel erg weing vocht binnen krijgt.

2. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Maak je niet te snel druk. Het drinken moet je natuurlijk wel even in de gaten houden, maar wie weet drinkt hij vanmiddag gewoon weer.
    Als hij veel last heeft van z'n tandjes kan je ook wat druppeltjes van VSM geven (chamodent), misschien drinkt en eet hij ook beter als hij er minder last van heeft.
    Sterkte ermee!

3. wonderteam

Nou op zich maak ik me ook niet druk om het eten ,maar hij drinkt nooit uit een fles of tuitbeker (weigert hij) Dus het enige vocht wat hij binnen krijgt is uit zijn pap en potjes. Ik heb idd die druppeltjes en hopelijk heeft hij er dan snel minder last van. Hij ligt nu lekker in bed en heeft zijn tussen de middag papje ook overgeslagen. Nou we wachten maar af :)

4. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Tsja, afwachten hè...
    Aan het eerste dat hij wel wil eten/drinken straks, kan je ook wat extra water aan toevoegen eventueel. Of je geeft hem een natte bijtring ofzo, elk druppeltje is meegenomen ;)
    Hopelijk is het snel over!

5. wonderteam

Bedankt voor je tips en hopelijk is het snel over :) Hij is gelukkig nog vrolijk haha

Share This Page