meiden ik heb een vraagje, Britt sliep altijd tot half 8/8 uur. Nu zins 2 weken is het smorgens kwart over 6 half 7... Voeden en haar terug in bed leggen pikt ze echt niet! Zou dit nog weer veranderen? Als het zo is dan is het niet anders, maar die tijden waren wel erg lekker En omdat ik nog al is avonden heb dat ik pas om half 12 van em werk thuis ben valt dit wel zwaar aan het eind van de week hebben jullie dit ook gehad dat het zo in eens veranderd?
Bij Deborah veranderd het iedere keer, kan te maken hebben met kiesjes of beginnende verkoudheid of gewoon niet meer moe zijn.. Het is inderdaad wel vervelend, zeker als je een vrije dag hebt
nou mijn meisje sliep ook altijd tot een uurtje of 8 en nu is het half 6 , 6 uur. ze is ook met haar tandjes bezig
Britt heeft wel net haar 3e tandje door.. Vanacht was ze ineens om kwart voor 4 wakker, en ging pas om 5 uur weer slapen... daarna wast 10 voor 7 ppffff tzou ook nog een sprongetje kunnen zijn. Ze huilt verder niet of zo
Bij ons precies hetzelfde. Joep sliep altijd tot een uur of 8. Nu is het al bijna 1 1/2 week 6 uur half 7. En dan huilt hij niet maar ligt dan gewoon te praten. Ik heb ook al van alles geprobeerd. Flesje sap en dan weer in bed, dat pikte hij vanmorgen ook niet. Het was 10:30uur toen hij eindelijk wou slapen vanmorgen. Je wordt er zelf zo moe van. Het zal wel een sprongetje of tandjes zijn.