Hallo allemaal! HIer even een vraagje van mij! Ik heb een dochter van net een jaar oud. Ze is een heerlijk meisje die van lekker eten houdt. Ik heb werkelijk nog niets gehad wat ze niet lust! Ze lust echt alles! Maar omdat ze zo van eten houdt... wil ze ook zo snel eten! En dan neemt ze eigenlijk niet de tijd om er op te kauwen en dan komt het dus wel eens voor dat ze met moeite iets wegslikt en dat de tranen haar soms in de ogen springen! Ik voer haar de boterham nog, maar een halve krentenbol laat ik haar zelf opeten en ja als ze het zelf in de hand heeft.... Komt dit iemand bekend voor en kan ik hier iets tegen doen? Ze zal toch ook moeten leren om zelf te doseren...Ik kan haar moeilijk blijven voeren toch : En toch is het heerlijk om haar zo te zien smullen! Alvast bedankt! Grt Aros Edit moderator: verplaatst naar Voeding - wil je hierop letten?
lars heeft gelukkig nogsteeds een goede kokhalsreflex, die probeert ook alles heel door te slikken, maar hij leert snel haha. ik laat m maar begaan, denk dat ie t dan t snelste leert....