Op 25 juli ben ik ingeleid en is onze dochter geboren na een zwangerschap van 37.5 weken. De eerste 2 weken was er niks aan de hand. Ze was super tevreden en sliep van voeding tot voeding. Daarna ging t echter ineens steeds minder. Ze valt na de voeding (vaak) wel in slaap maar zodra we haar in haar bedje leggen is ze 9 van de 10 keer binnen een uur weer krijsend wakker. Ze trekt r beentjes op, balt haar vuistjes en loopt rood aan. Het liefst wil ze dan ook weer voeding (ik geeft standaard flesvoeding). Ze is verder echt ontroostbaar maar eigenlijk kan ze geen honger hebben. Ik twijfel of dit nou gewoon krampen zijn of dat er toch meer aan de hand is. Ze overstrekt, heeft heel vaak de hik, slikt veel, blaast bellen, niest heel vaak. Zou ze last kunnen hebben van verborgen reflux of KMA? Ik ben zo bang dat als we te lang wachten met actie ondernemen dat t van kwaad tot erger gaat...
Beste Luvv, Ik zou je willen adviseren om even langs je huisarts en of consultatiebureau te gaan. Het kan zijn dat het alleen krampjes zijn, maar dit is ook heel vervelend voor jouw kleintje. Groet, Anne