Moeilijk een boertje laten

Discussie in 'Voeding' gestart door schorpioen79, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Onze dochter is nu ruim 6 wkn oud en krijgt volledige flesvoeding.
    Ze drinkt goed, alleen ze laat niet altijd een boertje na het flesje.
    In het begin is ze heel erg gulzig, we halen dan even de speen eruit om haar even tot rust te laten komen.
    Tussendoor hou ik haar even over mijn schouder en dan laat ze meestal wel een boertje.
    Maar als ze klaar is met de fles laat ze niet altijd een boertje. De ene keer lukt het wel en de andere keer zitten we soms een half uur lang met haar over onze schouder, maar er gebeurt dan niks, alleen dat mevrouwtje lekker slaapt.
    Als er echt niks komt leggen we haar na ongeveer een uur rechtop gehouden te hebben op bed.
    Heeft iemand anders nog tips?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Heeft ze last van het niet-boeren?

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Je kan met de klok mee met je vingers rondjes draaien, tussen de schouder bladen/net iets er onder en dan in t middem

4. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze heeft volgens mij zelf er geen last van. Soms laat ze wel een boer een paar uur na de voeding, als ik haar bijv uit bed haal.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Wanneer je op de helft bent van de fles laten boeren. Wanneer er geen boer komt lekker in bed leggen, als er wat zit kom je er binnen een paar minwel achter.

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    mijn dochtertje is ook 6 weken, zij boert ook niet altijd.
    maar je kan ook een andere houding proberen.

mijn meisje laat ook vaak een boertje als ik haar in een zit houding op mijn schoot zet. ik hou haar dan vast mijn handen onder haar armpjes en dan ''bounce'' ik haar een beetje op en neer :)

7. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Soms wil het ook wel helpen als je even opstaat of een stukje door huis loopt.

8. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Over haar rug strijken van onder naar boven, dan "strijk" je de lucht naar boven.

Deel Deze Pagina