Hoi dames, Ik geef momenteel nog bv. Nu ben ik ook al een tijdje bezig om yoghurt of kwark te geven, maar hij moet hier steeds na spugen. Ook al is het een klein beetje als tussendoortje dus niet na de maaltijd. Omdat dit zo gaat ben ik al wat gewone melk gaan proberen, maar dit moet hij echt niet tuft het meteen weer uit. Aangezien ik niet weet of hij volledig aan de 400 cc komt met mij bv zou ik toch graag wat melkproducten extra geven. Daarbij komt dat hij fv als ik dit probeer ook moet overgeven en het vervolgens echt niet meer drinkt.... Heeft iemand tips?
Bv valt lichter dan kv, yoghurt. Kwark is nog zwaarder denk ik! Misschien vind hij het nog niet lekker. Kan je bv mengen met kv?
Ja dat heb ik ook al geprobeerd. Ook al zit er maar 30cc kV in 200 cc dan hoeft hij het gewoon niet....dus dat heb ik opgegeven. Ik heb net een beetje fristi geprobeerd heel fout natuurlijk, al zit er minder suiker in dat vruchtenyoghurt ofzo, dat dronk die wel...en niet gespuugd....
Bij yoghurt, kwark en vla spuugt ze hier ook! Terwjl ze bij ijs, niet spuugt. Hier krijgt ze het niet meer.. Overigens krijgt ze wel kv en is ze ruim 8 maanden. Als hij nog bv krijgt, zou ik je niet zo druk maken..
Mijn zoontje is al wat ouder, maar hier gaat het ook niet goed. Melk, kwark, yoghurt, hij moet altijd overgeven na die tijd. Hij krijgt dus gewoon geen zuivel meer... (ijs wil hij trouwens zelf niet)
Oké, dus meerdere hebben daar last van. Geloof niet dat het KMA is want ik drink zelf wel gewoon melk etc dus dan zou hij daar ook last van moeten hebben met de bv....
Hoe vaak geef je bv? Omdat je twijfelt of je wel aan de 400cc komt? Kwark moet je helemaal niet geven met 9 maanden, kwark bevat te veel eiwitten.
Mijn zoontje spuugde ook alle echte melkproducten uit. Hij kreeg wel kunstvoeding en had reflux, wel geen pijnlijke, hij spuugde, keek ernaar en speelde verder Maar bij gewone melk, yoghurt enz,...spuugde hij alles uit en dat stonk echt heel erg zuur bahbah. Ik gaf het hem toen 1 keer in de week of nog minder en rond de 11,5 maanden kon hij er ineens tegen, toen stopte die reflux ook ineens