Modellenbureau voor kids

Discussion in 'De lounge' started by 078mama, May 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Is hier iemand die goede ervaringen heeft met een modellenbureau voor kinderen? Ik heb nu al meerdere keren gehoord dat mensen vinden dat ik mijn dochter in moet laten schrijven en omdat ik dit zelf ook als kind heb gedaan en daar zulke leuke foto's van heb lijkt het me wel wat. Al moet ik eerlijk zeggen dat je ook wel bang bent dat ze je schatje niet mooi genoeg vinden maar oke. Wie heeft er een goede tip? Ik weet dat het niet de bedoeling is er voor te betalen maar is een fee voor administratiekosten van bv 30 euro wel normaal?

2. namya

namya Niet meer actief

#2 namya, May 1, 2010
    Last edited by a moderator: May 1, 2010
    weet niet meer precies de naam maar iets met anna erin en dat bureau zit in amsterdam, kennis van mij haar kids zijn daar modellen

sorrr typte rotterdam maar moest amsterdam zijn

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Moederanne misschien? Die heeft namelijk wel 30 euro administratiekosten maar dat bureau kwam mij ook bekend voor.

4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik vind dat net als bij de echte modellen bureaus ze direct aan moeten geven of een kind er mischien geschikt voor is.
    je moet ook kijken of je kind er zelf geschikt en open genoeg voor is.
    als ze gewoon iedereen inschrijven die maar 30 euro neerlegt vind ik het ook niet zo netjes, want ze verdienen er dan lekker aan.
    maar ik weet dat moederanne wel een goed bureau is, en zou gewoon contact met ze opnemen hierover.

5. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    078mama: Oh leuk! Ze is er geknipt voor hoor.

Verder weet ik er weinig van, behalve dan dat je inderdaad niet teveel moet gaan betalen. Administratiekosten lijken mij opzich niet zo gek, anderzijds: waarom €30? Moet er zoveel administratie gedaan worden? En worden er na de administratie dan ook foto's gemaakt of moet je deze ook betalen?
    Wij liepen er zelf vaak tegenaan dat bureau's professionele foto's willen (logisch opzich) maar dat je hier vervolgens €150 voor moest betalen.

Iemand anders tipte ons toen dat het altijd goed is om gewoon even langs te gaan (bij het bureau) om je gezicht te laten zien en even een praatje te maken.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Je moet eerst in ieder geval eigen foto's opsturen dus het hoeft niet van een fotograag af te komen. Ze beoordelen dan de foto's of ze er werk in zien en laten dat via mail weten. Pas als je opgenomen wordt betaal je die 30 euro. Klinkt wel aardig, toch?

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Vriendin van mij staat met het haar kinderen hier ingeschreven: www.thekids.nl

8. Ik zou er voor gaan, je weet het nooit toch?Straks staat je kleine in tijdschrijften.lijkt mij echt cool.

9. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Aha. Dat klinkt wel netjes inderdaad.
    Maar waar zijn die €30 dan voor? Zoveel administratie is het toch niet om een lief, klein en schattig meisje in je bestand te zetten?

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Die is ook wel leuk maar ze willen dat je in Amsterdam woont...Wij wonen 100 km verderop dus dat gaat niet op maar dit is wel wat ik bedoel :D

11. Opening

Opening Niet meer actief

volgens mij is dit met moederanne ook zo die zit in Amsterdam dacht ik.

12. 078mama

078mama Niet meer actief

op de site zetten enzo? Misschien typen ze maar met 2 vingers...

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Klopt maar die stellen dit niet als eis. Mij maakt het niet zoveel uit. Hoevaak heb je nu daadwerkelijk een klus? En ik werk in Amsterdam dus het is niet echt onbekend daar 8)

14. namya

namya Niet meer actief

ja die 8)

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Mijn dochtertje is recentelijk door zo'n scout benaderd en die was idd van Moeder Anne. Ik vind die Eur 30,- nog wel redelijk maar bureau's die hoge bedragen vooraf vragen voor portfolio's moet je niet mee in zee gaan. Succes! :)

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Die 30 euro maakt me ook niks uit als ik eerlijk ben maar ik wil wel dat het een goed bureau is. Ik denk dat ik maar gewoon een gokje waag.

17. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Die vriendin woont ook niet in Amsterdam, maar in Rotterdam.
    Ik weet niet precies hoe ze er precies bij is gekomen, maar misschien contact opnemen.
    Niet geschoten is altijd mis toch?
    Succes!!

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat is waar! Ik ga er eens goed naar kijken. Heeft iemand nog andere ideeen? Of ervaringen?

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Gewoon proberen, je weet maar nooit! Het schijnt dat ze waanzinnig veel aanmeldingen binnen krijgen maar als je kindje een bijzonder uiterlijk heeft en/of uitstraling maakt ze gewoon kans hoor. ;)

Overigens moet je bij Moeder Anne ook minder dan 30km van Amsterdam af wonen!!!

20. 078mama

078mama Niet meer actief

So alsof alle leuke kindjes in Amsterdam wonen...ik vind het niet eerlijk ;) maar als dat zo is mailen ze dat wel denk ik, en dan kijk ik gewoon naar een ander bureau.

Share This Page