Bij mij ook. Stoppen is geen optie. De kans dat ik binnen een paar weken weer onderuit ga en ik weer met spoed moet worden opgenomen. Accepteren hoe het is inclusief de blijvende bijwerkingen gaat me steeds beter af.
Ga naar de huisarts en vraag daar een doorverwijzing. Hij/zij weet vaak wel welke dietisten goed zijn. Sterkte en succes met alles. Ik hoop dat je gauw weer wat lekkerder in je vel komt te zitten X.
Net bij de huisarts geweest. Wat een fiasco was dat zeg. Ik vertelde haar dat ik spuug na het eten en dat ik probeer onder de 1400 calorieën te blijven. Ook heb ik haar verteld dat ik het liefst het vet met een kaasschaaf van mijn lijf af zou willen schrapen en dat ik douchen verschrikkelijk vind, omdat ik dan geconfronteerd wordt met mijn walgelijke lijf. Ze heeft het zo eens aangehoord en zegt doodleuk; nou een doorverwijzing naar een diëtist hoef ik je niet te geven, daar kom je niet voor in aanmerking, want je hebt geen eetstoornis volgens mij. Ga jij maar eerst eens wat meer bewegen, dat is ook goed voor je depressie. Hier is het nummer van de fysio, sluit maar aan bij hun fitnessclubje, dat zal je goed doen. Echt waar, mijn kaak lag op de grond. Dus ik heb geen eetstoornis. Los van het feit dat dit door meerdere psychiaters is vastgesteld, besluit jij dit gewoon zo maar even? Ik ben nu gewoon even heel verdrietig en voel me echt uit het veld geslagen. Een hele week had ik dat herbalife geprobeerd en goed op mijn eten gelet e toch weer een halve kilo aangekomen.
Wat een ..... zeg Ik zou echt dieeten even helemaal stoppen. Eerst it je deoressie zien te komen. Krijg je ook een behandeling voor je eetstoornis?
Nee voor mijn eetstoornis niet. Jaren gelden is daar wel wat aandacht aan besteed, maar nu niet meer. `ik vrees ook dat ik daar nooit vanaf kom.