Lieve allemaal, Mijn vriend en ik zijn 8 mei gestopt met de pil. Zit nu inmiddels in ronde 5 maar heb erg vervelende cyclussen. Vorige cyclus was 65 dagen, ben toen 1,5 dag ongi geweest, heb op internet gelezen dat je dit gewoon als ongi mag rekenen. Zit nu op dag 13 maar vind het met de dag vervelender... Ben niet (meer) super actief op het forum, omdat als ik iets meer afstand neem er iets minder mee bezig ben... Welke meiden zijn ook bezig met een zwangerschap en hebben een lange cyclus ?!
Wij zijn sinds januari gestopt met de pil, daarna niet bewust met kindjes bezig geweest en elke maand regelmatig geweest met cycli tussen de 33 en 35 dagen. Sinds augustus actiever bezig kindjes en sinds dan slechts 3 eisprongen gehad. Vorige NOD was op 21 okt, nog altijd geen positieve zwangerschap. Ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is want mijn vorige cyclus was 54 dagen! Niet veel mee bezig zijn is moeilijk. Ik voelde in september ook steekjes in mijn lies en onderbuik. Maar dat bleek niets te zijn. Nu voel ik ook steekjes in lies, onderbuik en borsten. Vorige week elke dag hoofdpijn gehad en vermoeid. Deze week minder moe en minder hoofdpijn. Heeft dit dan te maken met het wel of niet zwanger zijn? Het is zeer lastig als je onregelmatig bent. Succes! En zo zie je maar, je bent niet alleen! PS voor ons ook hopelijk in 2012 een eerste schatje
Nicolle, misschien even overwegen ermee langs de ha te passeren? Ik was na het stoppen met de pil heel even regelmatig, heeft jammer genoeg niet lang geduurd. Zwanger worden met lange cyclussen kan, maar ik was toch blij dat de dokter me wilden helpen met mijn cyclus regelmatiger te maken. Clomid is een hoop ellende, maar heb nu wel mooi een cyclus van 32 dagen. Het is een stap, maar het heef mij enorm geholpen! Liefs
Goedemorgen, Ik ben vanaf april gestopt met de pil en heb sinds cyclus van 37 34 41 47 en vandaag al dag 83 en nog niets...(steeds niet ongesteld) Ben op dag 54 naar de HA geweest en 7 dec kan ik langs de gyn. Dus ik zou gewoon heen gaan en je verhaal uitleggen! Succes! Groetjes, MG