Ik kan me niet inbeelden dat we geen eettafel buiten hebben. Wij eten de hele zomer buiten. Julie niet? Aan een salontafel eten is toch niet prettig?
De lounge set was prima in ons kinderloze tijdperk, maar met kinderen bleek het ineens niet handig en was de tuintafel toch wat praktischer en degelijker
Wij hebben de loungeset weggedaan, ik had zo'n hekel aan al die kussens (17 stuks) elke dag van en naar de lounge set te slepen en ik kon ze ook nergens goed kwijt.
Wij hebben onlangs onze loungeset weggedaan. Zodat er binnenkort een hele grote eettafel kan staan. Hebben net 4 heerlijke stoelen gekocht komen er nog 2 bij. Ik mis de loungeset totaal niet. En een ruimte dat r overblijft.! Vrienden van ons hebben de hoge loungeset gekocht ivm met dat een trampoline hebben. Ik vind de tafels daarvan persoonlijk te klein.
Wij hebben een wat hogere loungeset met een verstelbare tafel. De tafel staat eigenlijk altijd op de hogere stand. Hiervoor hadden we een lagere loungeset; wat een onding.... helemaal nu we het verschil kennen. Een aparte eettafel hebben we hierdoor niet nodig. Er is wel plek in de tuin voor nog een aparte zitplek, daar staat nu nog even niets. Wel een zwembad op het grasveld van 3 meter.
Wij hebben een eettafel en een loungebank. Als hier één van beiden weg zou gaan zou dat de loungebank zijn. We hebben ook wel erg fijne stoelen aan de tafel, en de tafel staat op een fijnere plek vlak bij het huis. Maar zou het ook nooit omruilen. Wij eten ook wel vaak buiten, ook met bezoek.
Wij hebben juist de loungeset weggedaan. Ik zou de eettafel echt niet kunnen missen, wij eten héél vaak buiten en dat eet toch echt het lekkerst aan een goede tafel.
Wij hebben een mega loungeset met grote, vrij hoge vuur-tafel. Op de kopse kant staan stoelen zodat de kinderen er makkelijk aan kunnen eten. Maar die staat onder de veranda. Onze grote eettafel hebben we vorig jaar weg gedaan en daarvoor in de plaats en 6 persoons houten picknicktafel gekocht die ingeklapt kan worden. Neemt minder plaats in en is praktischer met kinderen ivm aanschuiven van stoelen waar ze altijd hulp bij nodig hadden. Eettafel nog nooit gemist hierdoor
Geen tuin. Maar eettafel lijkt mij praktischer met kinderen. Buiten eten, knutselen, spelletjes doen.
Wij hadden een loungeset, maar vonden dit totaal niet praktisch met buiten eten. Hebben nu een eettafel met 6 stoelen. Bevalt een stuk beter. Heel persoonlijk dus.
Ik zou niet zonder eettafel kunnen in de tuin. Eten zovaak buiten en ook met gasten enzo, lijkt me heel onhandig. In ons vorige huis hadden we en-en, nu hebben we een combi. Grote hoge lounge set met een grote hoog-laag tafel. Dus hoogte salontafel en met een gasveer omhoog te halen tot eettafel.
Dit hebben wij ook. Het heet een lounge- diningset. De bank is nèt iets hoger en de zitting rechter. En met een hoge eettafel dus. Ik zat toentertijd zo te twijfelen. Wilde graag een loungeset maar toch ook een eettafel. Tot ik er achter kwam dat die combinatie dus gewoon bestaat. Nog geen moment spijt van gehad.
Ik zou mijn eettafel echt missen. Met een maaltijd vind ik het heel fijn om normaal al het eten kwijt te kunnen + borden en bestek enzo. Onze loungeset gebruiken we wel vaak om buiten te ontbijten, dat is wel echt lekker. Ik zou geen een willen missen eigenlijk (de trampoline wel )
Wij hebben de eettafel laatst weg gedaan en nog niet gemist. Het afgelopen jaar ook maar een enkele keer gebruikt. We hebben op dit moment een klein loungesetje waar we aan kunnen eten en dat gaat prima. Wij eten Bijv. echt zelden buiten maar relaxen en borrelen wel veel buiten. Wij kiezen straks voor een iets ruimer bankje en twee stoelen. Daarbij wil ik nog wat kleine hockers die we ook als tafeltje kunnen gebruiken. Onze voorkeur gaat voor nu uit naar een grotere trampoline en twee lekkere lig stoelen voor erbij!
Wij hebben gewoon simpele eettafel die ik in elkaar zet met feestjes of bijv BBQ. Met klapstoeltjes Verder staat hij in de schuur . Maar bijv uitklapbare eettafel voor bij louncheset, z'n camping ding voor als je buiten gaat eten zou ook kunnen
Ik zou eerder de loungeset weg doen als ik moest kiezen of inderdaad, allebei, maar zo’n hoge loungeset er voor in de plaats nemen. Onze tafel gebruiken we vaker dan de loungeset, we hebben een veranda en eten vaak buiten.
Wij hebben onlangs juist de trampoline weg gedaan. En een 12 persoons picknicktafel gekocht. Daar wordt huiswerk aan gedaan, aan gewerkt, aan gegeten, eigenlijk alles. Verder ook de loungeset. Daar liggen we te lezen, te slapen , te zonnen. ik zou ze beide niet willen missen. En geen keuze kunnen maken. En tja die kussens zijn wel een dingetje