eettafel tuin weg doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MSL12, 16 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik kan me niet inbeelden dat we geen eettafel buiten hebben. Wij eten de hele zomer buiten. Julie niet? Aan een salontafel eten is toch niet prettig?

Neuzeke vindt dit leuk.
  2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    De lounge set was prima in ons kinderloze tijdperk, maar met kinderen bleek het ineens niet handig en was de tuintafel toch wat praktischer en degelijker

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat klopt, toen hebben we hem idd weg gedaan. Voor dochter was het nog prima.

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben de loungeset weggedaan, ik had zo'n hekel aan al die kussens (17 stuks) elke dag van en naar de lounge set te slepen en ik kon ze ook nergens goed kwijt.

5. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Wij hebben onlangs onze loungeset weggedaan.
    Zodat er binnenkort een hele grote eettafel kan staan. Hebben net 4 heerlijke stoelen gekocht komen er nog 2 bij. Ik mis de loungeset totaal niet. En een ruimte dat r overblijft.!
    Vrienden van ons hebben de hoge loungeset gekocht ivm met dat een trampoline hebben. Ik vind de tafels daarvan persoonlijk te klein.

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wij hebben een tijdje alleen den bistrotafeltje buiten gehad

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij hebben een wat hogere loungeset met een verstelbare tafel. De tafel staat eigenlijk altijd op de hogere stand. Hiervoor hadden we een lagere loungeset; wat een onding.... helemaal nu we het verschil kennen.
    Een aparte eettafel hebben we hierdoor niet nodig. Er is wel plek in de tuin voor nog een aparte zitplek, daar staat nu nog even niets.

Wel een zwembad op het grasveld van 3 meter.

8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Wij hebben een eettafel en een loungebank. Als hier één van beiden weg zou gaan zou dat de loungebank zijn. We hebben ook wel erg fijne stoelen aan de tafel, en de tafel staat op een fijnere plek vlak bij het huis. Maar zou het ook nooit omruilen. Wij eten ook wel vaak buiten, ook met bezoek.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben juist de loungeset weggedaan. Ik zou de eettafel echt niet kunnen missen, wij eten héél vaak buiten en dat eet toch echt het lekkerst aan een goede tafel.

10. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij hebben een mega loungeset met grote, vrij hoge vuur-tafel. Op de kopse kant staan stoelen zodat de kinderen er makkelijk aan kunnen eten. Maar die staat onder de veranda.

Onze grote eettafel hebben we vorig jaar weg gedaan en daarvoor in de plaats en 6 persoons houten picknicktafel gekocht die ingeklapt kan worden.

Neemt minder plaats in en is praktischer met kinderen ivm aanschuiven van stoelen waar ze altijd hulp bij nodig hadden.

Eettafel nog nooit gemist hierdoor

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Geen tuin. Maar eettafel lijkt mij praktischer met kinderen. Buiten eten, knutselen, spelletjes doen.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wij hadden een loungeset, maar vonden dit totaal niet praktisch met buiten eten.

Hebben nu een eettafel met 6 stoelen. Bevalt een stuk beter.

Heel persoonlijk dus.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik zou niet zonder eettafel kunnen in de tuin. Eten zovaak buiten en ook met gasten enzo, lijkt me heel onhandig. In ons vorige huis hadden we en-en, nu hebben we een combi. Grote hoge lounge set met een grote hoog-laag tafel. Dus hoogte salontafel en met een gasveer omhoog te halen tot eettafel.

14. Jaimio

Jaimio Fanatiek lid

5 nov 2015
    1.659
    823
    113
    Vrouw
    Dit hebben wij ook. Het heet een lounge- diningset. De bank is nèt iets hoger en de zitting rechter. En met een hoge eettafel dus.
    Ik zat toentertijd zo te twijfelen. Wilde graag een loungeset maar toch ook een eettafel. Tot ik er achter kwam dat die combinatie dus gewoon bestaat. Nog geen moment spijt van gehad.

tuc vindt dit leuk.
  15. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik zou mijn eettafel echt missen. Met een maaltijd vind ik het heel fijn om normaal al het eten kwijt te kunnen + borden en bestek enzo. Onze loungeset gebruiken we wel vaak om buiten te ontbijten, dat is wel echt lekker. Ik zou geen een willen missen eigenlijk (de trampoline wel :roflmao:)

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Wij hebben de eettafel laatst weg gedaan en nog niet gemist. Het afgelopen jaar ook maar een enkele keer gebruikt.

We hebben op dit moment een klein loungesetje waar we aan kunnen eten en dat gaat prima.
    Wij eten Bijv. echt zelden buiten maar relaxen en borrelen wel veel buiten.

Wij kiezen straks voor een iets ruimer bankje en twee stoelen. Daarbij wil ik nog wat kleine hockers die we ook als tafeltje kunnen gebruiken. Onze voorkeur gaat voor nu uit naar een grotere trampoline en twee lekkere lig stoelen voor erbij!

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben gewoon simpele eettafel die ik in elkaar zet met feestjes of bijv BBQ. Met klapstoeltjes
    Verder staat hij in de schuur .
    Maar bijv uitklapbare eettafel voor bij louncheset, z'n camping ding voor als je buiten gaat eten zou ook kunnen

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ik zou eerder de loungeset weg doen als ik moest kiezen of inderdaad, allebei, maar zo’n hoge loungeset er voor in de plaats nemen.
    Onze tafel gebruiken we vaker dan de loungeset, we hebben een veranda en eten vaak buiten.

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wij hebben onlangs juist de trampoline weg gedaan. En een 12 persoons picknicktafel gekocht. Daar wordt huiswerk aan gedaan, aan gewerkt, aan gegeten, eigenlijk alles. Verder ook de loungeset. Daar liggen we te lezen, te slapen , te zonnen. ik zou ze beide niet willen missen. En geen keuze kunnen maken. En tja die kussens zijn wel een dingetje ;)

Deel Deze Pagina