Gebruikt er hier iemand de roomdivider (met die gekleurde mandjes) van de praxis om speelgoed in op te bergen? zijn die mandjes niet heel klein of kan er wel wat duplo, houten treinbaan, een paar toet toet auto's in? deze bedoel ik trouwens: Roomdivider multicolor | Praxis of is het toch handiger om een Ikea Trofast te kopen?
ik heb hem voor de schoenenverzameling voor meiden... ik vind hem heel handig heb ook de trofast voor het speelgoed, maar die bakken zijn zo stuk want die kunnen het gewicht niet aan..
Ik vind de ikea kast mooier om eerlijk te zijn die gekleurde mandjes zouden niet bij ons interieur passen ook niet op de slaapkamer van ons dochter..... Hihi
Wij hebben hem ook pas voor het speelgoed. Twijfelde ook tussen ikea en deze. Ik vind zelf die van de praxis wat leuker, juist door die kleurtjes! Wel zijn de mandjes kleiner, maar tot nu toe bevalt hij erg goed. Ach, en voor het geld was hij wel het proberen waard (met keuze korting).
Ik heb hem ook, maar gebruik hem niet superveel. Staat op de kamer van mijn zoontje. Liggen vooral boeken en slabben enz in.
Ik heb deze gehad en vond hem best handig, maar nu ik de Ikea kast heb..... Daar ben ik echt zo zo blij mee. Veel meer ruimte.